SOFIE ik heb ff gekeken: opa en oma's: Geachte heer, Geachte mevrouw Naar ik vernomen heb zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: "kleinkind". Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren. Mijn interesses gaan vooral uit naar: Spelen met mijn rammelaar, wandelingen, samen liedjes zingen, paardje rijden op opa's knie, naar de eendjes kijken met ons 3, ik blijf ook eens graag logeren, maar dan moet ge wel mijn bo'kes smeren. Ik zoek een lieve oma en opa met een onderscheiding op hun grootouderdiploma. Ik zal terug iets van me laten horen zodra ik ben geboren! Hoogachtend, Uw kleinkind in spe
Hey dames ben even thuis op de pc. Moest even naar de katten. Verder vermaken wij ons prima en genieten we echt! Las dat Yuna toch ongi is geworden....balen zeg! Verder gaat het bij mij goed. Zit op het wachtbankje....mijn kaartje is hoopvol! My Ovulation Chart Denk alleen dat ik mijn nod moet opschuiven naar 4 okt dan zit ik op 14dpo namelijk. En als ik wel weer een korte cyclus heb dan zou het aanstaande vrijdag zijn.(cyclus van 24 dagen net als de laatste keer) Maar daar wil ik niet vanuit gaan. Dus voor het lijstje Zwangels 4 oktober nod! Ga nu even werken want dat moet ik nog wel vandaag. Ben vrijdag weer thuis!
Mh90 soms kunnen ze het hartje met deze termijn nog niet horen en daarom doen ze het liever als ze dat wel kunnen mamavanF yep ik maak taarten mijn nicht en haar man gaan waarschijnlijk een groothandel in benodigdheden starten errug fijn Hebben ze ook al in sieraden Sofie ik had die rebus had hem trouwens niet zelf gemaakt hoor, gewoon van google geplukt De meesten hadden we het al persoonlijk verteld, die rebus was alleen voor mijn indirecte collega's en voor op fb Sarah gefeliciteerd met de geboorte van het zoontje van je vriendin!!! barbies baby: wat heb ik me doodgeirriteerd zeg! uitgeput, flikker toch een eind op! even ervoor stond ze nog door de kamer te springen! t is alleen maar omdat ze zich zo gedraagd en omdat er een camera opstaat dat t kind ingeleid word.. Zij is echt oliedom, hij wat minder
Wat gaaf zeg Paloe, en wat handig dat je dan een groothandel in de omgeving hebt Hoe lang bak je al en wat maak je zoal? Hier vanmiddag ineens onverwacht naar de VK gemoeten, had bruinverlies en ik schrok me wild. Was op zich niet zo erg zei de VK maar ze wilden wel mijn urine controleren omdat ik ook wat pijn erbij heb. Was niet helemaal in orde dus naar de huisarts en daar is het op kweek gezet en weet ik vrijdag pas wat er nou aan de hand is. Blaasontsteking zal wel niet want dat hadden ze dan wel meteen gezien dus nu even afwachten. Maak me op zich niet zo heel veel zorgen, vooral omdat ons nutje het gewoon goed doet. Hartje klopte stevig, hij/zij was goed wakker maar blijf toch een beetje op mijn hoede nu...
mamavanF oeh dat is niet fijn inderdaad! ik bak niet veel hoor! Mijn eerste taart was onze bruidtaart of beter gezegd, taarten, 9 stuks... Wat een werk was dat!!! Verder een keer cupcakes gemaakt voor een feest, taart voor Liam zijn verjaardag, voor Olaf zijn verjaardag, voor mijn oma, voor een vriendin, cupcakes voor Liam zijn verjaardag en voor mn oma.. Niet zo veel dus maar gaat best goed Ik zal binnenkort als ik niet op de pad zit wel even een taarten en cc album aanmaken Groothandel sierraden is erg handig ja! Vrijdag hebben ze weer een vrienden en familie avond en mogen we voor groothandelsprijzen kopen heb al wel veel dus koop nooit veel meer. Ze hebben ook tassen, ook erg handig. bij hun 18 euro ipv 60 in de winkel En ja als ze taartspullen gaan doen wordt ik helemaal blij! Mijn nicht wil ook workshops gaan geven, die heeft haar 'taartmaster' of hoe het ook heet laatst gehaald
Kent iemand nog iemand die een wit net ledikantje over heeft/in de verkoop heeft? Hier: gisteravond en vannacht pijnlijke weeen gehad.. eigenlijk had ik moeten bellen denk ik maar ik durfde niet goed door de vorige keer...omdat ze toen steeds zeiden dat het de laatste loodjes waren (wel lang, 17 weken laatste loodjes) K hoop dat het eenmalig was en dat het nu niet vanaf 19 weken begint... mja, volgende keer maar wel bellen denk ik. Denk wel dat deze vk anders reageert. Heb wel al een paar weken harde buiken en vandaag ook, maar gelukkig doet het geen pijn meer...
Master PME ofzo? Wil ik ook gaan doen! Is in mijn woonplaats maar één bedrijfje die dat geeft maar ik krijg ze niet te pakken, blijkbaar zijn ze zó druk dat zelfs de nieuwe agenda niet online kan komen. Lijkt me echt super maar heb zelf al jaren niet meer gebakken. Vond het voorheen heerlijk om te doen en deed ook best veel maar dan meer ander soort taarten, brood en kleingebak. Nu wil ik wat meer met de nieuwe 'hype' mee omdat ik zo vrolijk word van al die mooie ontwerpen, vrolijke kleurtjes en heerlijke smaken Heb eindelijk iets gevonden waar ik echt blij van word maar nu nog alles in huis halen wat nodig is. Daarvoor ga ik volgende week naar een taart-beurs, heb er zoveel zin in! Hoop dat ik genoeg geld heb om aan te schaffen wat ik als basis moet gebruiken en dan oefenen, oefenen, oefenen Sieraden moet je mij niet op loslaten hoor, ben net een ekster en heb véél te veel maar nooit genoeg
Oew ik had meteen gebeld paloe, daar zijn ze voor he! Beter een keer teveel bellen dan een keer te weinig, laatste loodjes nu al lijkt me wel érg vroeg he, die zouden pas over een week of 20 moeten komen. Goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd meteen bellen.
@paloe.. inderdaad.. gewoon bellen hoor!! Daar zijn ze voor!! Ik heb de halve nacht geen oog dicht gedaan.. behoorlijke last van mn kies, auwww!! Zijn gisteren de hele dag op pad geweest.. konden natuurlijk veel niet laten liggen maar dat zijn wij.. al is t nog heel erg vroeg!! Ach je kunt t maar in huis hebben.. moet wel zeggen dat ik dat 's avonds merk.. zo een dag op pad. Mag zo werken en daarna met collega afgesproken bij andere collega om een hapje te eten.. gezellig maar word een lange dag!!
goedemorgen! hier was ik gisteren later gaan slapen en werd wakker door noa,maar ben nu wel heel moeeeee! misselijkheid begint hier meer en meer toe te nemen en mijn borsten groeien nog altijd! gebakje:jaaa die tekst is leuk voor de oma's en opa's,maar ik zou graag een algemene willen,dus voor heel de familie. chickieooh ja nu weet ik over wie jullie het hebben!!ze staat heel soms in de belgische boekjes!!!ja echt een dom wijf,echt blond!!!! oh dan hebben ze er reality-reeks van gemaakt...ga volgende week ook eens kijken! filmpje is ook leuk maar wil daar niet zoveel werk in steken,wil het gewoon,heel de familie samen,met de post een kaart met tekst erop ofzo opsturen. zwangels:word weer spannend bij jou aan je tempkaartje te zien!! paloe:hoe heb je die rebus gevonden?ik heb me al rot gezocht! wit lakentje vind je bij de zeeman/wibra voor 6 euro,dus dat is echt niet veel! oei nu al weeen?1ja neem in het vervolg je voorzorgen maar en bellen!daar zijn ze voor! mamavanf:idd das even spannend seg!is het bloeden al gestopt?zal waarschijnlijk een adertje zijn wat gesprongen was...
Goede morgen @Paloe... pfff ik had ook gelijk gebeld.. zeker gezien jouw geschiedenis... ga je dat vandaag wel doen.. miss ff een ctg maken ofzo... wel belangrijk dat ze het in de gaten houden... @MamavanF...ben benieuwd wat je morgen hoort.. wel heel naar.. daar schrik je toch van... gelukkig dat de beeb gewoon goed zit daarbinnen.. maar toch.. vraag me af wat het is.. @Sofie... he leuk misselijkheid hahahah.. naja ik hoop dat het niet lang duurt voor je... lekker rustig aan doen. @Babybeurs... ik wil denk ik wel naar de 9 maanden beurs.. ik had daar toen 7 jaar geleden wel een leuke tijd...en als het mij te druk is.. ga ik weer weg... tis hier dichtbij.. 30 minuutjes met de trein.. stopt voor de deur. @Hier...ik had eergister zo'n doos aangevraagd van felicitas... mag hem nu al ophalen? Ik dacht dat dat pas veel later was... heb er geen verstand van.. bij noa niet gedaan die dozen.. maar mn vriendin zei dat t wel leuk was.. dus had m maar aangevraagd.. zij kon hem pas met 7 maanden ophalen... naja.. ik vind t niet eeg ofzo...maja sta er toch van te kijken. Verder ga ik vandaag mn moeder helpen in huis..door dat gedoe met haar man.. en fulltime werken.. heeft ze er weinig tijd voor... ik ben helemaal gesloopt.. wantnheb 2 navhten amper geslapen.. maar dat doe ik wel..tis wel mn lieve moedertje natuurlijk. Al mag hier in huis ook wel wat gebeuren hahhah.. ff een dweiltje door het huis zou niet misstaan.. dat komt dan morgen...
Meiden, ik heb een vraag. Vanmorgen vertelde 1 van de meiden in mijn groep 8 dat ze krentenbaard heeft. Het is niet meer besmettelijk had de ha gezegd, maar ik schrok me kapot! Ze is gewoon op school geweest de afgelopen 2 weken, dus ik weet nu ff niet hoe het zit met het besmettingsgevaar enzo. Maak me er wel een beetje zorgen om. Ik heb verder geen klachten of zo, geen bloedverlies of buikpijn. Kan dit schadelijk zijn voor mij of de kleine uk??????
krentenbaard: Vormt krentenbaard een gevaar voor zwangeren? - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
Hoi meiden ik heb ff mn verhaaltje gekopieerd vanuit het mama's topic. Ga zo weer ff jullie verhalen lezen !!!! Hier: Gisteren naar de tandarst geweest en werd me doodleuk medegedeeld dat er een gaatje in mn verstandskies zit zonder eerst in mn mond te kijken. Dit wist ze aan de hand van foto's die een jaar geleden ( ja een jaar geleden!!) zijn gemaakt. Vind het echt supervreemd, ik bedoel waarom vertelt ze dat nu pas??? In september vorig jaar zijn die foto's gemaakt en in maart dit jaar ben ik ook nog op controle geweest, heb zelf toen nog daarna mn tanden laten bleken ( nou dan voel je een gaatje wel volgens mij). Ook zegt ze dat vullen geen zin heeft maar heel de tand eruit moet omdat ie geen functie zou hebben, een paar jaar geleden wilde ze die tand er al uit halen maar heb er totaal geen last van en het tast ook niet de andere tanden aan, maar gewoon onder het mom van het heeft geen nut die tand, ja daaag. Geloof er eerlijk gezegd helemaal niks van. Die tandarts heeft het niet meer zo druk omdat veel mensen daar niet meer voor verzekerd zijn en toevallig zijn wij wel goed verzekerd dus heb er een rare smaak van in mijn mond. Ik vroeg ook nog "waar zit dat gaatje dan?" ze had de foto''s erbij maar daar draaide ze een beetje omheen, zo van ja het is voor ons ook moeilijk te zien. Wat vinden jullie hier nu van??? Sorry voor het lange off-topic tandartsverhaal haha
@Chickie, ik ben ook regelmatig duizelig en een paar weken geleden had ik ook van die zwarte vlekjes voor mn ogen maar dat was maar eenmalig. Als de duizeligheid heel erg wordt zou ik er even na laten kijken, misschien heb je idd tekorten. @Sarah, gefeliciteerd met je vriendin der zoontje !!! @79mama79, balen dat je nu weer last krijgt van je navel, hopelijk helpt het zalfje snel. @MamavanF, oei eventjes schrikken dan van dat bruinverlies maar gelukkig geen rood en een mooi kloppend hartje dus met de beeb zal alles wel in orde zijn, ben benieuwd wat de ha morgen zegt. @Paloe, hoe gaat het nu meid?? Nu al weeen lijkt me niet goed, neem je niet teveel hooi op je vork?? Hopelijk heb je er de komende 19 a 20 weken geen last meer van.
@Zwangels, mooie tempkaart! @mamavanF, spannend morgen je uitslag, ik hoop dat het allemaal meevalt, jij hebt al genoeg voor je kiezen gehad deze zwangerschap! @Paloe ik zou ik even bellen als ik jou was... klinkt allemaal heel eng! @Sarah, je bent tussen de 3 en 8 maanden zwanger dus het klopt dat je de Felicitas zwanger box mag ophalen. Leuk toch? Als het goed is zit er ook een kortingsbon bij voor babyverzorgingsproducten. Na de geboorte krijg je ook een baby doos, ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat er allemaal in zit, dus ik ga ze ook aanvragen! @Hier... ik sta helemaal stijf van de stress. Heb zojuist de halve middag aan de foon gehangen met het ziekenhuis, grrrrr. Hoe moeilijk kan het zijn om iemand intern door te verwijzen naar een andere afdeling?! Ik zat al ruim 2 weken op een oproep te wachten voor de gynea, nou waren ze de verwijsbrief kwijt geraakt in de interne post... En dat gebeurd schijnbaar regelmatig. Dan zal ik wel een simpele ziel zijn als ik zeg "emailen" dat is ook rechtsgeldig, milieuvriendelijker, en directer. Uiteindelijk bleek dat je standaard pas bij 10 weken een echo krijgt als je een medische indicatie hebt. Dus ik, nou dat vind ik een aparte regeling, aangezien mijn vriendinnen die gewoon naar de verloskundige gaan al met 8 weken de intake met echo hebben. En in het geval van een zwangerschaprisico dan wachten we gewoon 2 weken langer... wat een veilig gevoel! Daar voel ik me echt bij op mijn gemak! Na lang in de wacht gehangen te hebben, bleek de telefoniste toch wel geschrokken van mijn medische status. Goh echt?! Ze wilde absoluut niet meer wachten tot 10 weken, dus nu kan ik met 9 weken terecht. Pfft. Als ik niet gebeld had had ik met de bevalling nog steeds niets gehoord, en dit is nu al de 3e keer dat ik er over moet bellen. Maar ik kan dus op de lijst: 15 oktober intake VK, intake gynea en echo.
Hey dames... Ik ga morgen onder t mes... Sorry dat ik zo weinig van me laat horen maar het is ontzettend druk geweest!
DIa heel veel sterkte en succes voor morgen! Chickie wat vervelend zeg dat het zo gaat... Paloe hoe is het nu? en idd volgende keer gewoon bellen.. MamavanF inderdaad schrikken..gelukkig mooi kloppend hartje Sarah denk goed aan jezelf he! Minnie wat vreemd dat ze dat je zo nu even vertelde..Ik zou zeggen heb je er geen last van.. laat lekker zitten..toch? Hier; Ok ik las vanochtend op de facebook van mijn grotere broer dat mijn tw. broer zijn vriendin is bevallen van een meisje.. vanochtend om half 7 ofzo stond het erop. Ik ben niet gebeld, geen sms, geen whatsapp. Hoe mijn grotere broer het wist weet ik niet, misschien is hij wel gebeld... of heeft hij het via via van de familie van de vriendin van mijn tw.broer gehoord. Ik heb eerlijk geen zin om erachter te komen. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk best boos en verdrietig erom ben dat ik er op z'n manier achter moet komen. Hij heeft me uiteindelijk vandaag rond 16.00 uur wel gebeld, maar kon de telefoon niet opnemen. Ik heb hem via sms gefeliciteerd. Misschien had ik wel moeten bellen en dit aan de kant zetten. Maar door alles wat er in mijn verleden is gebeurd voel ik me zo op de laatste plaats gezet wand nog geen 10 minuten later hebben ze een foto van haar op facebook gezet. Ik voel me er rot over dat ik nog niet heb gebeld.. maar ik voel me er ook rot over dat ik niet eerder ben gebeld. Het rare van alles is, of misschien ook niet, dat ze precies de naam hebben gekozen die ik had bedacht voor mezelf (en die vriend) als het een meisje zou worden. edit ; heb hem uiteindelijk gebeld en gefeliciteerd..ga het misschien ooit nog wel eens navragen waarom het zo is gegaan, maar natuurlijk niet nu.
Dat is wel pijnlijk eigenlijk als je t op zo n manier moet te weten komen, maar ja kheb ook ontdekt dat men pa overleden was door een mail van een kennis naar me die me sterkte wenste...
@Dia heeeel veel succes!!!! Toi toi toi! @yuna.. lieverd.. wat een raar verhaal... ik snap dat je daar boos om bent.. het is wel je tweelingbroer en dat wordt je pas zoaat op de hoogte gesteld.. ik vind het trouwens heel goed van je dat je toch heb gebeld en je trots opzij hebt gezet.. dan kan jou later iig niets kwalijk worden genomen. Ik wil je toch feliciteren met je nichtje! tante yuna..