Meisjes kamer inspiratie!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jess93, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.832
    2.106
    113
    Vrouw
    Houten
    Wij gaan binnenkort verhuizen en ben nog aan het twijfelen wat ik met Nika haar kamertje wil doen. In mei wordt ze 3.

    Het liefste wil ik een kamertje die qua thema ook geschikt is als ze over een jaar naar school gaat. Heb haar zelf al diverse dingen laten zien maar ze kiest steeds wat anders dus ze weet zelf ook niet wat ze wilt haha! :p

    Ik ben dus benieuwd hoe jullie peuterkamertje voor een meisje eruit ziet! :D

    Edit: ben bekend met Pinterest maar heb daar ook nog niet dé kamer gezien.
     
  2. Indiana

    Indiana Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.036
    1.271
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Onze dochter heeft dit behang (inmiddels 5, vind het nog steeds leuk, was 2 dat we hier kwamen wonen) andere muur fel roze geverfd...
    Roze kroonluchter als lamp...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jess93 vindt dit leuk.
  3. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.079
    286
    83
    Emmeloord
    Toevallig van de week een kamer af. Ze is bijna 7, wilde een lieveheersbeestjes kamer. Muren wit geverfd. Muur stickers besteld, dekbedovertrek, halfhoogslaper en rode rolgordijnen. Ze is helemaal blij.
    Onze jongste krijgt straks een kamer in frozen stijl. Ze is bijna 4. Grote muur poster met Elza op ijs. Verder witte muren met sneeuwvlokken stickers. Donkerblauwe lamp met sterren. Zacht roze rolgordijnen. En over haar bed maken we een hemel/ klamboe ook zacht roze.
    Een thema helpt, of haar lievelingskleuren. Anders iets tijdloos zoals bloemen, hartjes, sterren, streepjes. Succes met bedenken :)
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  4. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.285
    3.527
    113
    Hier toevallig vorige week het nog neutrale kamertje van onze 3,5 jarige opgeknapt. Ze heeft nu 1 muur met stippelbehang roze,licht roze en goud en de andere muur is helemaal roze. Muur met het raam erin gewoon wit gelaten. Kind is helemaal blij en het was relatief weinig werk. Komen nog wat lijstjes aan de muur en misschien een plankje, maar het is maar een klein kamertje dus even kijken wat past.
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  5. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.832
    2.106
    113
    Vrouw
    Houten
    Dank allemaal! Thema zat ik dus ook aan te denken maar ze weet dus zelf ook niet wat ze het leukste vindt, heb nu op verschillende dagen wat printjes laten zien en laten kiezen welke ze het leukste vindt. Je raadt het al: ze kiest elke dag wat anders :roflmao:

    Dus ik zal zelf een knoop moeten doorhakken, maar vindt het maar lastig.. bij photowall wel leuke behangetjes gezien maar definitief kiezen is best lastig haha
     
  6. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Wij hebben dit behang op 1 muur en op 2 andere muren een roze lambrisering geschilderd.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jess93 vindt dit leuk.
  7. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    M heeft een half hoogslaper (toen ze 3,5 was gekregen, gaat prima). De muren zijn oud roze en op een van de muren hebben we een lichtgrijs dierenbehang, zo’n paneel wat samen een hele grote poster lijkt. Onder haar bed heeft ze een hoek met heel veel knuffels waar ze regelmatig in ligt en speelt, ook samen met vriendjes.
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  8. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Ik zou een fotomuur doen zoals bijvoorbeeld in de bijlage. Dat blijft lang leuk, ik heb goede ervaringen met https://www.photowall.nl/
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jess93 vindt dit leuk.
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Dochter heeft een muur met neutraa gekleurd behang. Kan je later zo weer een andere kleur op doen. En daarnaast een poster hangen, die je elke keer kan aanpassen naar wens als je het zat bent. Zo is het aardig levens bestendig.
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  10. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.832
    2.106
    113
    Vrouw
    Houten
    Beetje late reactie, excuses! Druk druk druk!
    Ik denk dat we voor dit fotobehangetje gaan met verder effen mauve kleur muren & dan verder met leuke postertjes aankleden enzo :)

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina