Hoi meiden, Ik heb nog wat kleertjes in de aanbieding. Allemaal in perfecte staat en sommige kleertjes nog helemaal nieuw. De foto's staan in mijn album. - lichtroze truitje (Bakkaboe) 62 - donkerroze truitje (Bakkaboe) 68 - groen truitje (BFC) 68 - roze streepjespolo (Prenatal) 68 - wit truitje (Mexx) 62 - roze polo (Prenatal) 68 - shirtje met bloemetjes (H&M) 68 - groen shirtje korte mouw (Just small) 68 - roze shirtje korte mouw (merkloos) 68 - roze shirtje met geborduurde bloemetje (Hema) 62 - setje groene broek en shirtje met lieveheersbeestje (merkloos) 62 - roze jurkje (Eliane et Luna) 68 - groen jurkje met bloemetjes (merkloos) 62 - wit jurkje met kleine bloemetjes (Prenatal) 62 - groen jurkje (Bijenkorf) 68 - roze jasje (Prenatal) 62 - gebreid vestje (Hema) 62 - badstof vestje korte mouw (Hema) 68 - Pyjama (Prenatal) 62 - Spijkerbroekje (Name-it) 62 - Spijkerbroekje (Name-it) 68 - Wit broekje (Prenatal) 62 - Spijkerbroekje (Hema) 68 - Bruin broekje (L.O.G.G) 68 - Spijkerbroekje (Frendz) 68 - Witte maillot (Hema) 62 Voor 30 euro (inclusief verzendkosten) stuur ik het naar je toe!