Wij verwachten ons derde kindje, een meisje. Echter, komen we maar niet uit de naam. We hebben al twee jongens en zoek een wat langere naam die past bij [namen verwijderd ivm privacy] (deze spelling is wat aangepast). In beide namen zit een “h”. dat vind ik wel mooi maar geen vereiste. Ook hoeft t niet perse bijbels te zijn. Het liefst ook niet eindigend op een a, hoewel mijn top 1 naam er wel op eindigt. Op ons lijstje staat al Lenora, Annefleur, Amarenthe en Lorchen en Aurelie. Iemand suggesties? Josephine en Charlotte vallen af voor manlief.
Valente Omaira Genevieve Milena Louen Noraly Eugenie Aleah Ameera Celeste Elenore Estienne Madelyn Verende Larissa Chimene Lorraine Pascalle Rosalie Fabiënne Solane Adoree Babice Cicely Eliora Marise Melina Penelope
Amélie Eloïse Olivia Ines/Inez Isabelle Willemijn Annabelle Aimée Ellemijn Phileine Claire Madelief Lieve Hortense Celestine Audrey Camille Nog los van of er wel of geen h in zit, vind ik Lorchen en Amarenthe het mooist van jouw lijstje! Lenora vind ik net niks. Leonoor, Leonore of Eleonore vind ik wel erg mooi
Gaaf dat je Amaranthe en Aurelie op je lijstje hebt staan! So do I! (Aurélie) Ideeën in je huidige straatje: Enora Norah Annemijn Annemoon Annelot Annelies Fleur (tje) Floor (tje) Marenthe Menthe Minthe Mint Aurelia (maar die zou ik niet doen gezien Elia) Ideeën met de letter h erin: Hannelore! Hanne Hanna(h) Hiske Chelsey/ Chelsea Daphne Dymphny / Dymphna Thea Leah Misha Brecht (je) Jinthe Jenthe Benthe Lenthe
Amelie, Josephien Delilah Rachel Saphira Hannah Norah Annelot Florianne Elvire Elise Celine Cathelijne
Aurora Elisa Benthe / Bente Lente / Lenthe Livia Jasmijn Lorraine Linde Mirthe Juliëtte Iselle Annalin Julin Rosalie Marise
Lenora uit je lijstje vnd ik zeer mooi Cezanne Margaux Enora Marilou Babette Barbara Florence Alessia Angelina Odette Annabelle Morgane Medina Charlien Valentine Madeleine Melina Adriana Annelien Johanna Rosanne Laurence Amaryllis Leonore Roxane Lauranne Clemence Arianne Charlize Robine Emeline Violette Ameline Emmeline Cosette Chayenne Filippa
Franse namen vind ik erg mooi, maar nog nergens de wow factor. Er staan wel mooie suggesties tussen Maar eens goed overnadenken.
Aurélie Amélie Aimée Anaïs Bernice Beaudine Claudette Demiana Dominique Elianne Fabiënne Filou Geraldine Hélione Isaure Isabelle Juliëtte Katriane Kamille Laure Lilou Lisanne Mignon Mirabelle Magali Ninon Noémie Odette Ophélie Philou Philine Quirine Rochelle Richelle Sépherine Solène Thaïs Viviënne Xavierre/ Xavierra Zélie