We komen er maar niet aan uit! Ons zoontje heet B.as en we zijn opzoek naar een passende meisjesnaam. De volgende namen hebben we ANNE SAAR LOT JUUL Wat zouden jullie kiezen en waarom? Of eventuele andere suggestie zijn meer dan welkom
Saar Leuke naam, was bij ons ook een kanshebber. De andere namen vind ik overigens ook erg leuk, dus wat mij betreft kan je niet verkeerd kiezen
Leuke, bijpassende namen hoor. Ik zou gaan voor Anne, omdat ik zelf niet zo hou van afkortingen als ‘echte’ naam en dus ipv Saar, Juul en Lot eerder zou kiezen voor Sarah, Julia en Lotte (waarvan ik Sarah en Julia echt prachtig vind).
Alle vier op zich prima namen. Lot vind ik wat ‘Jip en Janneke’ bij B.as, Lot en B.as zouden zo de hoofdpersonen in een Avi boekje kunnen zijn, zeg maar. Juul vind zelf nooit zo lekker uitspreken, maar dat zal persoonlijk zijn. Verder is de naam wat meer unisex, moet je van houden. Geldt natuurlijk ook voor Anne trouwens. Saar vind ik het leukst, maar Anne vind ik ook erg leuk naast B.as, iets minder ‘gelijk’ door de extra lettergreep. Maar als je zelf A.nke heet, zou ik om die reden eerder voor Saar gaan.
B. as en Saar vind ik van je lijstje 't leukste bij elkaar passen qua namen, maar vind B. as en Anne wel lekkerder klinken als je het uitspreekt. Komt denk door de 's van B. as en daarna de 's van Saar. B. as en Lisa B. as en Hanne/-a B. as en Liz B. as en Romy B. as en Emma B. As en Sophie (ook de 's) / Soof
Het leukst vind ik Saar. Lot vind ik leuker als Lotte en afgekort Lot. Ken ook een broer en zus Lotte en B..as. Blijkbaar vinden meer mensen dat mooi. Anne is voor mij een meisjesnaam, ik kom niet uit Friesland. Kan ook prima. Juul vind ik leuker als Julia en dan afgekort tot Juul. Ken een aantal Juul en als jongen. Vind unisexnamen niet leuk.
Lot! Super leuk! En niet veel voorkomend. Anne en Anke zou mijn voorkeur ook niet hebben in jou plaats.