Hallo allemaal, Wij zijn druk bezig namen te verzinnen, maar weten jullie nog leuke meidennamen? Ik hoor het graag.
Das een goeie! We zitten zelf ook te zoeken en das erg moeilijk! Vooral jongensnamen! Dus ik volg deze topic mee...
Er zijn zoveel namen! Misschien kun je wat meer eisen doorgeven? Moet het een oerhollandse naam zijn? Modern? Korte naam? Lange naam?
Samé Kaya Jula Meisjesnamen vind ik zelf erg moeilijk...als ik een meisje zou krijgen had ze een arabische naam gekregen, hollands vind ik helemaal moeilijk...! succes en gefeliciteerd
Ik heb al wel één leuke meisjesnaam in gedachte, maar die hou ik even voor mezelf . Verder vind ik; Esmee Julisa Jaycee Fenna Caetlin Erg mooie namen
Bij Thomas vind ik echt heel veel namen mooi! Thomas en Jasmijn Thomas en Elise Thomas en Eline Thomas en Leona/ Liona Thomas en Leonie Thomas en Lieke Thomas en Nienke Thomas en Maartje Thomas en Emma Thomas en Anna Thomas en Lotte Thomas en Sanne Thomas en Feline Thomas en Florine Thomas en Laurine Thomas en Annalou Thomas en Annelie Thomas en Sophie Thomas en Mylene Thomas en Marlene Thomas en Esmee Thomas en Marijne Thomas en Robine Thomas en Femke Thomas en Lize Thomas en Norah Thomas en Lina Thomas en Nina Thomas en Milou Thomas en Tessa Thomas en Elianne Thomas en Lisanne Thomas en Eva Thomas en Rosanne Thomas en Mirthe Thomas en Naomi Thomas en Liselot Thomas en Mirella Thomas en Anouk Thomas en Fiona