melkklieren/knobbeltje na bevalling / vroeggeboorte met 22.5 weken ...

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Angelam1984, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelam1984

    Angelam1984 Actief lid

    30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Hallo meiden,

    Ik voelde vorige week ineens een knobbeltje in mijn linkerborst richting de oksel. Nu ben ik op 26 december jl. veel te vroeg bevallen van een dochtertje van 23 weken. Heel verdrietig!

    Na een week kreeg ik veel last van stuwing en heb hiervoor niets ingenomen en heb t op zijn beloop gelaten. Wel goed afgebonden met een bh en na 4 dagen nam de stuwing af. Verder geen last meer gehad.

    Nu sinds vorige week een opgezette melkklier/knobbeltje ontdekt. Ik was helemaal in paniek en dacht al aan het ergste. Gelijk naar de huisarts gegaan, hij heeft gevoeld, maar die maakte er niks van. Hij zei kom over 4 weken maar terug en dan is het waarschijnlijk gewoon weg.

    Heeft iemand dit ook wel is gehad na een bevalling??
     
  2. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi,

    Allereerst, wat verdrietig dat jullie meisje er niet meer is. Gecondoleerd en sterkte.

    Ik heb mijn zoontje 9 maanden gevoed. Een jaar later ook een knobbeltje. Was goedaardig. Volgens de arts kwam het vaak voor na zwangerschappen en borstvoeding.

    Zou het wel even in de gatem houden. Als hij verandert, toch weer naar huisarts gaan
     

Deel Deze Pagina