Melkpoeder word duurder!

Discussie in 'Voeding' gestart door Jucade, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik werk in de kaas en heb zojuist n 'nieuwsbrief' ontvangen dat de melkprijzen flink omhoog gaan ( voor kaas geldt n kilo ong 1 euro duurder vanaf 1 sept). Ik las verder en zag staan dat t ook voor melk en niet geheel onbelangrijk melkpoeder geldt. Dacht, ik meld t maar ff, kunnen jullie inslaan! ;)
     
  2. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hmmm, balen zeg. Het is al niet goedkoop! misschien nog ff wat kopen ja!
     
  3. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    De friso was al een maand ofzo geleden omhoog gegaan! Bij sommige winkels wel 1,50 duurder geworden. Bij AH 1 euro omhoog maar let op:

    Ik kom net bij AH vandaan en daar staat de friso nogsteeds voor de oude prijs in het schap. Als je bij de kassa komt scant hij wel de nieuwe prijs, maar bij AH geldt dat de prijs in het schap de juiste prijs is. Dus dames, even in de gaten houden! Ik heb dus net op 4 pakken wel weer 4 euro teruggekregen!

    Is misschien niet bij elke AH het geval natuurlijk, maar zeker het opletten waard!
     
  4. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja klopt. Ik had ook 3 pakken gekocht voor de oude prijs want in de winkel stond nog de oude prijs. Bij de kassa scande die inderdaad de nieuwe prijs maar zei dat het niet klopte met wat in de winkel stond en ik mocht het voor de oude prijs meenemen :) . Maar ik haal al 4 weken lang bij AH en pas sinds vorige week scande ze de nieuwe prijs.
     
  5. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij de da is de prijs al 2maanden omhoog.
     

Deel Deze Pagina