Meningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Winter, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Alweer zo'n onderwerp

    Ik vind indd dat iedereen zijn mening mag geven, maar dat je wel even goed moet kijken of een ander dat niet als "aanvallen" opmerkt.
    Je kan ook gewoon je mening geven zonder een ander de grond in te boren.
    Nu lees ik dingen over respect, wil ik graag nog iets op zeggen.
    Als jij een andere mening hebt, hoeft dat toch niet te betekenen dat jij een ander zijn mening niet respecteerd? Of zie ik dat nu fout.

    Als ik een topic lees vind ik het altijd geweldig om verschillende meningen te zien, omdat ik mij dan ook daarin kan verplaatsen.
    Iedereen is nu eenmaal anders en heeft een andere mening. Lijkt mij niet dat de ene mening goed is en de ander fout.

    Er is nog 1 ding wat ik graag kwijt wil.
    Mijn mening is, dat als je niet tegen kritiek kunt of tegen een mening van een ander persoon, dan vraag ik mij af wat je hier op een forum doet.
    Het is niet bedoeld om mensen aan te vallen, maar als jij alleen wil lezen wat je zelf graag wilt horen vind ik niet dat je het recht hebt om anderen aan te vallen als zij een andere mening hebben.

    Liefs
     
  2. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik vind het altijd weer grappig als zo'n topic als deze geopend wordt, men wel met respect tegen elkaar kan praten ... en als puntje bij paaltje komt vliegt iedereen (maakt niet uit wat voor afkomst of geloof) elkaar zonder pardon in de haren ...

    dus voor deze keer, geef mij maar een emmer (no offence) en de slotenmaker vind ik dit keer eens geen slecht idee!

    Toedeloe!
     
  3. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    [​IMG]
     
  4. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Dat zou raar zijn heh? Als iedereen respect heeft voor elkaars mening..we zijn tenslotte geen robots.

    Ik merk dat ik weinig aangevallen word op mijn meningen, komt denk ik door de manier van schrijven, want mijn mening steek ik ook niet onder stoelen of banken.
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat zou juist heel normaal moeten zijn?!
    je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar persoonlijk vind ik het wel netjes als je respect houd voor een ander zijn mening.
     
  6. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Claartje79 ben het helemaal met je eens!
     
  7. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ja, maar dat gebeurt gewoon niet, dat bedoel ik. Het zou mooi zijn.
     
  8. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    sja, die perfecte wereld..... ligt helaas nog steeds ver weg ;)
     
  9. Niet meer actief

    * Gaaaaaaaappp * :) :) :)
     
  10. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    En waarom zitten we hier ook alweer met z'n allen?

    Denk.... denk.....denk.....

    Oohh jaaaaa: we willen allemaal 1 ding: zwanger worden! Laten we dat vooral niet vergeten ;)
     
  11. Annerie

    Annerie Bekend lid

    22 jul 2006
    925
    0
    0
    o gut, ik zie net dat dit m'n meest vruchtbare dag is, hihi.... ik weet wel wat me te doen staat vanavond!
     
  12. Elmo

    Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina