Menstruatie blijft weg

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Milkakoetje, 14 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milkakoetje

    13 apr 2022
    27
    24
    3
    Vrouw
    Eigenlijk had ik gister al mijn menstruatie verwacht, maar die blijft uit. Ook vanmorgen nog geen druppel bloed te bekennen. Zouden jullie even mee willen kijken voor een mogelijke verklaring?

    Mijn cyclus is normaal gesproken 32-34 dagen met een LF van 15 dagen. Op 5 november heb ik een MA gehad, opgewekt met pillen. Helaas bleef een miskraamrest achter, die is met een hysteroscopie verwijderd op 28/12. Dag later had ik een positieve ovulatietest test en 13 januari volgde mijn menstruatie.

    In deze cyclus had ik op 27 of 28 januari een (hopelijk) positieve ovulatietest. Minder knaller dan dat ik normaal heb, maar mijn temperatuur steeg wel. Gezien een LF van 15 dagen had ik gister mijn menstruatie verwacht, maar die is nog nergens te bekennen. Heb wel veel last van lage rugpijn, maar geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

    Hebben jullie een idee? Was mijn ovulatie toch later? Ik temperatuur volgens de regels. Zwangerschapstesten zijn (jammergenoeg) negatief.

    Ik heb mijn ovulatietesten van deze maand toegevoegd en mijn temperatuurkaartjes, doe dat pas 2 maanden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Naar mijn idee is je test van 27-1 positief. En aan je temperatuur te zien lijkt me dat die ook is gesprongen. Echter gaat je temperatuur wel omlaag. En in combinatie met negatieve zwangerschaps testen denk ik dat je ergens vandaag of morgen je menstruatie zal krijgen..
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.565
    15.059
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou denken dat je ei misschien 1 dagje later kan zijn geweesten je dus nu rond je nod zit.
    Is je menstruatie al gekomen?
    Gezien je tempdaling en de negatieve testen, verwacht ik niet dat je zwanger bent.
     
  4. Milkakoetje

    13 apr 2022
    27
    24
    3
    Vrouw
    Dank voor jullie reacties! En jullie hebben gelijk, vanmorgen brak mijn menstruatie inderdaad door! Toch altijd wel fijn, want als je al weet dat je niet zwanger bent wil je zo snel mogelijk de volgende ronde in.

    Denk jij dat mijn ei misschien op CD18 was? Ik was toen een kwartier buiten mijn gebruikelijke meettijd, vandaar het driehoekje. Ik dacht dat de stijging van de temp daar al is ingezet, en dat dat altijd na het ei komt. Hoe zit dat precies? :)

    En LF is in principe altijd gelijk toch? Of zou het kunnen dat na mijn miskraam het nog in de war is?

    Nogmaals bedankt voor het meedenken!
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.565
    15.059
    113
    Nabij Utrecht
    Nee als het maar een kwartier was, dan was je ei op dag 17 ;)
     
    Milkakoetje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina