Menstruatie cyclus na hsg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sanyi, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

    Sanyi Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    1.037
    2
    38
    Hoi hoi,
    Ik heb deze maand een hsg gehad. Nu zit ik op dag 23 van mijn cyclus. Normaal 29 dagen. Nu heb ik net roze met rood slijm bij het afvegen dus volgens mij word ik ongi.
    Op 5 dpo had ik ook een beetje gekleurde afscheiding en gisteren ook.
    Iemand ervaring en werd je ook eerder ongi? Alvast bedankt.
    Groetjes
     
  2. Eliz30

    Eliz30 Niet meer actief

  3. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Wel ervaring met een hsg, 2x zelfs, eerste kan ik me niet meer precies herrinneren (is bijna 17 jaar geleden :p) en na de 2e x was ik direct zwanger, dus geen menstruatie. Ik kan je dus niet helpen.
     
  4. Sanyi

    Sanyi Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    1.037
    2
    38
    Heeeee, ja inderdaad erg raar allemaal. Ik had niet verwacht direct zwanger te zijn, maar dit ook niet. Je verwacht je cyclus wel een beetje te herkennen na zo'n lange tijd. Ik hoop dat jij deze ronde als raar maar wel positief mag beschouwen. Ik hoop dat de volgende ronde mij meer geluk geeft. Ongi zal morgen wel doorbreken. Mijn temp was vanmorgen al gedaald en sinds vanavond zijn mijn borsten weer minder vol.
    Groetjes
     
  5. Sanyi

    Sanyi Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    1.037
    2
    38
    Dank je voor je reactie! Wat fijn dat het bij de tweede keer meteen raak was.
     
  6. Sanyi

    Sanyi Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    1.037
    2
    38
    Had verwacht ongi wakker te worden, maar nee.
    Geen bloed, maar wel gekleurde afscheiding. Mijn temp is weer wat gestegen.
     
  7. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Bij de eerste keer hsg was het binnen 3 maanden raak :) Mijn oudste wordt in nov 16. ook heel snel dus, hopelijk voor jullie dus ook binnenkort.
     
  8. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    spannend, en hoeveel is ie gestegen ten opzichte van gisteren? Heb je op een ander tijdstip gemeten, later naar bed gegaan of iets anders waardoor die hoger kan zijn?
     
  9. Sanyi

    Sanyi Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    1.037
    2
    38
    Zo 16 alweer! Dank je ik hoop het ook.
     
  10. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ja ik was er vroeg bij :D de jongste is bijna 6 mnd (direct dus na hsg) en de middelste is 2,5, maar daar heb ik ruim 5 jaar op gewacht, die kwam toen we de hoop hadden opgegeven, dus meid, houd moed, ook jullie houden ooit een kleintje in handen.
     

Deel Deze Pagina