Menstruatie krampen, positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Milenax, 18 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milenax

    Milenax Lid

    16 jul 2021
    31
    2
    8
    Vrouw
    Hallo iedereen! 2 dagen geleden was ik 12dpo en heb een zwangerschapstest gedaan. Deze gaf een licht streepje aan maar wel degelijk positief. Vandaag zou mijn menstruatie eigenlijk beginnen maar heb al sinds 4 dagen geleden menstruatie krampjes. Vanacht was het zelfs zo erg dat ik ervan wakker werd en een warme kruik moest gaan maken. Normaal als mijn menstruatie komt heb ik deze krampen pas de 2e dag van mijn menstruatie. De krampjes komen in vlagen en zijn gepaard met pijn aan mijn borsten.

    Is het normaal dat ik deze krampjes heb? Telkens loop ik naar de wc omdat ik bang ben dat het weer mis is gegaan!
    Hopelijk kunnen jullie mij wat meer info geven.
     
  2. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Menstruatie achtige krampjes in het begin van de zwangerschap zijn heel normaal. Zo lang je geen bloed verliest en krampen hebt die op weeen lijken, zou ik me vooralsnog geen zorgen maken. Gefeliciteerd trouwens met de zwangerschap.
     
  3. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Het kan er zeker bijhoren.
    Ik had bij mijn jongste vanaf 11dpo flinke buikpijn.. dat ik er zelfs paracetamollen voor nam.
    Ik heb wel endometriose en adenomyose waardoor ik veel verklevingen heb.
     
  4. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Eerste weken was ik als de dood om naar de wc te gaan, want verwachtte ik bloed. Bij mij hoorde het gewoon bij de zwangerschap :thumup:
     
  5. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.348
    3.633
    113
    Vrouw
    Doodeng is het wel, maar het is helaas een zwangerschapskwaaltje. Er gebeurd zoveel in je baarmoeder nu.

    Gefeliciteerd!
     
  6. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Je baarmoeder begint direct te groeien waardoor het trekt aan de banden waarmee je baarmoeder opgehangen is in de buik. Dit kan je voelen als pijn in de onderbuik liezen en onderrug
     

Deel Deze Pagina