Heeft het bij jullie lang geduurd voor je je cyclus terug had? Ben nu 3 en half maand geleden bevallen , nu dacht ik dat ik weer ging ongi zou worden (heeel klein beetje rozeverlies) maar dit was na 1 dag over...is dit nou de cyclus die herstelt (vloeien doe ik al sinds week 5 na de geboorte niet meer) wat kan dat ineens zijn.....
misschien een kleine voorbode dat het weer gaat werken. Ik ben na het stoppen van bv + 10 wk weer ongi geworden
Ik ben na 4 weken aan de pil gegaan en werd een week erna ongesteld (door de pil heen dus.) Volgens mijn verloskundige kan het wel een jaar duren voor je cyclus weer op gang is, hoeft natuurlijk niet!
Ik heb toevallig net een vraag uitgezet bij de vk hier op het forum... Ik wil namelijk zsm weer mijn normale cyclus terug. Schijnt dat je je dan veel beter gaat voelen namelijk! (en dat je beter afvalt) Maar een jaar Dat hoop ik toch niet... Ik vind het best lekker hoor, zo. Maar ik wil gewoon erg graag alles weer bij het oude en dit hoort er gewoon bij!
ik ben op 25 mrt bevallen van youri en ik was nog steeds niet ongie n 3wk geleden en ben toen maar gewoon aan de pil gegaan en we wachten nu maar af! groetjes krulliewullie
ik geef borstvoeding maar ik was ongeveer een maand na de bevalling alweer ongesteld En na die keer elke keer weer stipt op tijd
mijn menstruatie kwam weer toen ayman 8 weken was, toen werd ik na twee weken weer ongesteld en toen na 10 dagen weer :x
ik heb ook sinds gisterenavond een petit klein beetje rozeverlies. Ik heb er nog geen zin in (Ik geef trouwens nog borstvoeding)
Hier nog iemand die nog altijd niet ongesteld is! Maar pfff tot een jaar kan het duren? Niet dat ik sta te springen op die menstruatie, maar het geeft me een fijner idee dat alles weer normaal werkt!
hmm bij mij kwam het na 6 weken weer opgang. het rare is, ik was altijd maar iets van 1 a 2 keer per jaar ongesteld, en nu gewoon elke maand.. en ook erg niet normaalb Maja beter dit dan helemaal niet
na 2.5 maand, dus nu net sinds een paar dagen. Ik dacht nog wel dat dit laat was maar blijkbaar kan het zelfs nog veel langer duren. En als kadootje: voor het eerst sinds jaaaaren een menstruatie zonder migraine, duimen dat dit zo blijft!
poeh hey een jaar kan het duren? Hoop het niet dat het zo lang duurt! Zal toch wel fijn vinden als het nu zou doorzetten maar dat heeft het dus niet gedaan hmmmzzzz waar die 1 dag bloedverlies dan op sloeg...? Hoewel het ook wel lekker is zo om niet ongi te zijn, maarja heb t liever wel weet ik weer waar we aan toe zijn