Menstruatie na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MSL12, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

    MSL12 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.366
    191
    63
    Weet niet goed waar het topic kon dus excuus als het verkeerd staat. 2 maanden geleden ben ik bevallen. Inmiddels heb ik nu voor de 2e keer mijn menstruatie. Echter het is zo ontzettend veel dat ik steeds door lek ik gebruik zelfs dubbele middelen tampon en maandverband om het op te vangen en nog lek ik super snel door sorry voor de details. :oops: De 1e keer dacht ik zou het nog na effect zijn van de bevalling maar nu is het weer zo. Toen dacht ik zou het kunnen omdat ik nog niet weer de pil gebruik? Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Wij weten nog niet zeker of we voor een 3e gaan of dat mijn vriend zich op een gegegeven moment laat helpen. Maar omdat ik het gevoel had wat beter in mijn vel te zitten toen ik stopte met de pil, dachten we dan doen we het gewoon veilig tot we weten welke keus we gaan maken. Maar nu dus die bloedingen zo hevig ik heb dat nooit eerder gehad ook niet toen ik dus eerder stopte met de pil om tot 2x toe zwanger te worden. Ook heb ik het gevoel dat mijn tampon vrij snel uitzakt :) als dit zo blijft denk ik haast dat ik toch weer liever aan de pil ga beginnen, maar hoopte er juist van af te zijn. Of kan dit nog steeds door de bevalling komen?
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Hartstikke verkeerd :roflmao: @Beheer zal m wel verplaatsen.

    Mijn menstruatie is na de bevallingen ook veel erger geworden. Bij mij hielp het om op een "erge" dag ibroprufen te nemen. Dan werd het minder.

    Tijd terug stelde iemand zo'n zelfde vraag..misschien krijg je het nog gevonden.
     
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Dit had ik ook, beide problemen. (veel bloedverlies en uitzakken tampon) Wordt beter. Of het door de pil komt weet ik niet, die slik ik niet.
     
  4. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Ik heb al 2 maanden een stuk minder... (vanaf dus na me bevalling) vind dat dus eigenlijk ook niks.. voor Mn zwangerschap was het altijd extreem... nu is me cyste wel weg door de zwangerschap gekomen en ik weet niet of ik daardoor minder vloei.. maar maakte me onzeker ik betwijfel eigenlijk gewoon of ik een zwangerschapstest moet doen ik slik nog geen pil want wilde even kijken wat me cyclus deed, alleen hebben we een keer voor het zingen de kerk uit gedaan :oops:
     

Deel Deze Pagina