menstruatie niet doorzetten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Taby, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

    Ik loop nu al een week met zo'n vervelend gevoel in mijn onderrug, net boven mijn billen.
    Dit gevoel had ik ook altijd de dag voordat ik ongesteld moest worden.
    Kan het zijn dat op de een of andere manier mijn menstruatie niet door wil zetten?
    Wat zou daar dan de oorzaak van kunnen zijn denken jullie?

    Groetjes Taby.
     
  2. Jannegie

    Jannegie Fanatiek lid

    14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hoi Taby,

    Dat zou best wel eens zo kunnen zijn denk ik. Mijn verhaal ken je wel een beetje. Jammer dat je tot oktober moet wachten van je huisarts.

    Toen ik mijn opwekkers (duphaston) heb geslikt, heb ik ook eerst zo'n paar dagen gehad dat het een beetje rommelde. Daarna na drie dagen was ik ineens toch ongesteld.

    Ik hoop het voor je!
     
  3. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi Jannegie,

    Is bij jou je cyclus op gang gekomen door duphaston?
    Volgens mij wordt dit alleen maar voorgeschreven als je iets van een bepaald hormoon teveel of teweinig aan maakt.
    Dus daar maak ik dan niet veel kans op denk ik, want ik heb al wel mijn bloed laten onderzoeken en de waardes van mijn hormonen waren perfect zei de huisarts.
    Dat gevoel in mijn rug doet niet echt pijn, maar het is zo'n weeïg irritant gevoel.
    Heb jij dit medicijn gekregen van je huisarts of van de gyn.?
    Bij jou is er dus wel wat mee gedaan, gek he dat ik eerst een half jaar moet wachten op mijn menstruatie voordat ik terug mag komen.

    Groetjes Taby.
     
  4. Jannegie

    Jannegie Fanatiek lid

    14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik woon in Duitsland. Daar gaat het net iets anders. Je hoeft hier niet langs de huisarts. Alle vrouwen staan hier onder controle van een frauenarzt. Als je de pil slikt, moet je elk half jaar langs komen.
    Dat had ik natuurlijk nog nooit gedaan. (ik woon hier 1,5 jaar).
    Het was voor mij daarom wel een drempel om erheen te gaan. Ze heeft me helemaal onderzocht en alles was goed, dus ook hormoonwaardes.
    Duphaston heb ik 8 dagen moeten slikken, daarna zou mijn cyclus op gang komen.
    Ik denk dat ze het hier eerder iets aan doen. Het geboorteaantal is erg laag in deze streek. Ze zijn blij als je kinderen wilt.
    10 september moet ik weer heen. Ik denk dat ze dan gaat kijken of mijn eitjes op gang komen. :rolleyes:

    Ze zat trouwens qua afspraken vol tot november, maar ik mocht tussendoor ;) !
     
  5. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zo zie je maar dat het per land veel kan schelen he.
    Wel netjes dat je even tussendoor mocht komen.
    Hopelijk komen je eitjes goed op gang. ;)

    Groetjes Taby.
     

Deel Deze Pagina