Menstruatie zet die door en test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amelie, 14 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden,

    Ben al een tijdje niet geweest en het stond ook niet op de planning om hier nu weer te zijn maar ik heb iets vreemds en ik vroeg me af of er anderen eenzelfde ervaring hebben gehad.

    Als je de titel leest dan denk je al "oh daar heb je er weer zo een", geloof me, ik heb ze zelf ook vaak genoeg gelezen en ik weet ook wat ik in zo'n geval zou zeggen als het niet mijn eigen lichaam was. Maar goed, het volgende..
    We zijn dus niet bezig voor nog een kindje dus gebruiken we condooms. Nu hebben we afgelopen maand rond mijn (vermoedelijke) eisprong (jaja ik weet het ik heb niet getempt etc maar kan mij eisprong goed aflezen aan de verandering van mijn afscheiding) héél even aan het begin zonder condoom gedaan omdat we allebei dat huid op huid heel erg missen door de condooms. Natuurlijk weten we dat daar dan risico's aan zitten maar op dat moment waren we daar totaal niet mee bezig en was het gewoon heel fijn en mocht er nog een kindje komen, is het ook zeker welkom alleen liever pas over 2 jaar. Afijn, nu is het zo dat ik altijd wel stipt ongesteld ben op de 27ste of 28ste dag van mijn cyclus. De 28ste dag was afgelopen donderdag. Nu kreeg ik vorige week vrijdag ineens wat roze verlies, wat daarna bruin werd en daarna helderrood. Ik ging er dus vanuit dat ik gewoon ongesteld aan het worden was. Maar het zet niet door. Het blijft elke keer bij een druppeltje rood bloed. Ik heb afgelopen donderdagmiddag (met lichte urine) een test gedaan die negatief was. Ik heb wel symptomen die passen bij een zwangerschap die ik normaal niet heb bij een menstruatie (zere borsten, echt dat borstvoedingsgevoel, extreme misselijkheid en dat zware hangende gevoel in mijn baarmoeder). Alles voelt dus alsof ik zwanger ben dus dan zou je zeggen dat de test positief moeten zijn maar dat is ie niet dus ben ik niet zwanger. Maar mijn menstruatie zet ook niet door. Ik ben overigens niet onbekend met bloedingen in het begin van zwangerschappen want bij mijn laatste zwangerschap heb ik om die reden vanaf 7 weken elke week een echo gehad.

    Wat denken jullie? Zwanger? Niet zwanger? Vroege miskraam?

    Help me out!
     
  2. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh en ik vind het altijd heel irritant als er spelfouten in de titel zitten en nu doen ik het zelf ook. Sorry! Kan het nu niet meer aanpassen. o_O
     
  3. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Zit in een soort van vergelijkbare situatie. Alleen wat bruin verlies en niet rood. Ben vandaag ook misselijk geweest en voor mijn doen al een paar dagen over tijd. Test met lichte urine ook negatief.

    https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/geen-ovulatie.707227/

    Misschien ligt het aan het warme weer ofzo?

    En wie weet is je ovulatie toch een keer later geweest?
     
  4. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.635
    3.008
    113
    Vrouw
    Het kan alles zijn. Je kan ongesteld worden, je kan het niet worden.

    Niemand die het kan voorspellen helaas.
    Afwachten ben ik bang! :(
     
  5. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Ik zou zeggen dat de kans heel klein is dat je zwanger bent. Ik heb zelf weleens (als in 1keer per jaar ofzo) een ‘halve‘ menstruatie, beetje bruin bloed en thats it. De volgende erop is meestal juist iets meer. Het kan dus heel goed een keer anders zijn dan anders.
     
  6. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh ja ik lees het, ook vreemd inderdaad.

    Misschien het weer? Zou kunnen. Ik vind het toch allemaal beetje raar. Ik heb 8 jaar geleden een vroege miskraam gehad en toen heb ik heel lang gebloed waarbij de test bij de huisarts in eerste instantie negatief was. De huisarts dacht dat ik gewoon een hele heftige menstruatie had en had me medicijnen gegeven om het bloeden te stoppen, een paar dagen later test thuis en bloedtest in het ziekenhuis wel positief, ik bleek dus wel degelijk zwanger te zijn maar het vruchtje wilde gewoon niet loslaten. Toen bloede ik alleen heel hevig dus niet vergelijkbaar met dit. Ik hoop gewoon niet weer dat het dat is want dat was echt verschrikkelijk vond ik om zo lang rond te moeten lopen en te wachten tot het vruchtje afgestoten werd.
     
  7. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik haat wachten! :confused:

    Als er morgenochtend nog niks is doorgezet ga ik gewoon weer een test doen denk ik. Ik weet ook dat het zeer onwaarschijnlijk is maar ja...
     
  8. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik doe met je mee ook, morgenochtend toch weer een test. Voel nu ook weer vlaag misselijkheid opkomen, het is echt super vervelend.

    hoop dat het niet is wat je vorige keer hebt meegemaakt.

    ben zelf ook bang dat het hier een soort van ‘halve’ menstruatie is veroorzaakt door hormoon schommeling, maar dat mijn lichaam daar wel vreemd op reageert. En dan moet ik dus mooi weer een maand extra wachten om weer een terugplaatsing te krijgen, mooi K....
     
  9. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat zou wel echt heel erg balen zijn. Hopelijk is het dat niet.

    Morgenochtend samen testen! Keep me posted! :thumup:
     
    Do1981 vindt dit leuk.
  10. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier weer een witte test hoor! Dus maar afwachten wanneer het door gaat zetten. Net nu ik vandaag op mijn nieuwe werk begin en niet heel makkelijk naar het toilet kan tussendoor. :rolleyes:

    Voor jou hoop ik op wel een mooi streepje @Do1981.
     
  11. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Als een test negatief uitslaat is dat ook eigenlijk altijd waar. Niet zwanger dus (uitzondering daar gelaten )

    Misschien heb je onbewust of bewust wat stress gehad, omdat je natuurlijk weet dat het zonder condoom raak kan zijn.

    Heb zelf ooit eens een hele rare menstruatie maand gehad waarin ik 2 weken maar bleef vloeien. Dat was wel na een map baalde er heel erg van.
     
  12. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    heb vanmorgen niet eens getest, gisteren einde dag nog een en die was negatief. Had er geen zin meer in. Denk dat ik een deze dagen de kliniek maar even ga bellen, kijken of ik een echo kan krijgen, want vind het wel heel gek en ben benieuwd wat de oorzaak is. Wie weet zegt dat nog weer iets over behandelingen in de toekomst.

    Succes bij je nieuwe job!
     
  13. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja zou ik ook doen. Stel dat ze iets vinden wat in de toekomst kan helpen.

    Ik ben vandaag toch ongesteld geworden. Gewoon vals alarm dus. :p Topic mag wel gesloten worden.
     
    Do1981 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina