menstruatie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jessy1983, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Hoi iedereen, mischien klinkt het als andere verhalen, maar ik zou zaterdag of vandaag ongesteld moeten worden, dacht dus zaterdag ochtend dat ik ongesteld was, maar ok alleen oud bloed.
    Test gedaan.
    Hartstikke negatief.
    Dus ik dacht dan komt het nog, zaterdag avond 1 druppel bloed en sinds dien ook alleen bruine afscheiding (of oud bloed) wel buikpijn en rugpijn wat ik normaal ook heb bij mijn menstruatie maar vioor de rest niets roods meer te zien.
    Kan ik alsnog zwanger zijn en moet ik in de loop van de week weer testen of was dit mijn menstruatie
    alvast bedankt....

2. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    als ik het zo lees kun je alsnog zwanger zijn. Het heeft zo te lezen niet doorgezet en het is oud bloed.
    wil je geen hoop geven maar zie graag iedereen zwanger die zwanger wil worden! :)

en als je ongi bent issut vaak helder rood. dus tjah.. ik zou gewoon over paar dagen nog xtje testen. morgen misschien al wel (ben een ongeduld hehehe..)

en misschien was je ei dit x laat"? dat je nu een innestelingsbloeding heb gehad? kweet het niet..

succes ermee!

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    in ieder geval harstikke bedank voor je bemoedige woorden. Ik werd gek van mijn zelf en nog, want elk pijntje dat je voelt zeg je. zal het zo zijn.
    maar het was het dit x niet.
    Ik werd :evil: ach ja op naar de volgende ronde.
    Maar wel bedankt voor je antwoord

4. Buikvlinder

Buikvlinder Actief lid

13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Blijft balen, he, je wil zo graag en toch weer ongesteld, ik snap et helemaal!Baal,baal,baal!

Deel Deze Pagina