Menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babylovebaby, 7 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Vorige maand is mijn mirena verwijdert. 3 dagen bloedverlies gehad.
    Nu dacht ik gisteren dat mijn menstruatie was begonnen.
    Maar het is ontzettend weinig? Vergeleken met wat ik eerder had. Het is ook meer roze ipv rood. Gisteren wel krampen en vandaag niet meer. Ook is het bloeden al bijna gestopt. Het is nu bruin met roze..
    Wat dit nou weer is geen idee..
    Mijn bloeding begon ook 2 dagen eerder..
    Iemand een idee wat het kan zijn?

    Spiraal is verwijdert rond de week van de eisprong en wel onbeschermd sex gehad. Maar door die bloeding van het verwijderen lijkt me niet dat ik zwanger ben..
     
  2. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Op basis van deze gegevens is er niet iets zinnigs op te zeggen. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar net zo goed een nabloeding, je menstruatie of een eisprong bloeding kunnen zijn. Mirena geeft hormoon af en je lichaam moet dat nu weer overnemen. Als je niet getemperatuurd hebt of ovulatietesten hebt gebruikt weet je eigenlijk niet eens waar je nu precies zit in je cyclus.

    Je zou nu en eventueel over 5dagen een zwangerschapstest kunnen doen voor de zekerheid. Mocht de bloeding komen van een innesteling zou je dan je dan echt wel positief moeten testen.
     
  3. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113

    Dankjewel voor je berichtje!
    Ik denk toch dat het mijn menstruatie is, aangezien het bloeden nog steeds bezig is.
    Dat van mijn eisprong wist ik dat zagen ze op de echo dat die met enkele dagen zou komen

    Ik zou zaterdag of zondag even een test doen aangezien ik maandag een hysteroscopie en myosure behandeling krijg
     

Deel Deze Pagina