vroege ongie of innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wolly, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hallo meiden

    Ik weet niet wat het betekend dus vraag het maar hier hopelijk dat iemand mij een antwoord kan geven. Ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus en op de 9de dag was de ongie over en we hebben de 2de dag na de ongie om de dag geklust tot vandaag en als het goed is heb ik 5 dagen geleden mijn eisprong gevoeld, maar nu heb ik vanmiddag iets bruin slijm gehad en vanavond begon het een beetje rood/rozig er was ook een heel klein stolseltje in de wc gevallen zag ik. Wat zou dit betekenen het kan geen ontpillen zijn want ben al een jaar van de pil af. Heb vanavond wel een steekje gevoeld maar verder geen buik krampjes. Ik kan me niet voorstellen dat het een vroege ongie is want ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus. Hopelijk weten jullie iets.

    Liefs wolly
     
  2. wolly

    wolly Niet meer actief

    Oja was het even vergeten bij te zetten ik temp ook en de temp is niet gezakt.

    Liefs wolly
     
  3. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Mischien een vruchtje die in vroege tijd is verbroken? Of innesteling, al hoop ik en gun ik dat tuurlijk ;).

    wacht het even af en anders tegen de tijd dat je NOD is even testen ;)
    xxx
     
  4. wolly

    wolly Niet meer actief

    Het beetje bloed wat ik gisteren avond ben verloren dat heb ik tot nu toe niet meer gehad wel 1 keer vanochtend 1 streepje bruin slijm. Ik hoop zelf ook dat het innesteling was, maar zijn er ook meerdere die dit herkennen? Mijn temp blijft ook nog steeds het zelfde.

    Liefs wolly
     
  5. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kan me niet voorstellen dat het van j ongie komt, als je op dag 19 zit...lijkt me dat nog erg vroeg.
    Misschien een innesteling.
    Even afwachten nog meid. ik duim voor je!
     
  6. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hoi meliske

    Ik had het zelfde gedacht ik vond het ook wel vroeg voor ongie ik ben er net van af hahaha maar ja hoop dat het innesteling is, maar het duurt nog ff voor ik kan testen kan pas de 16de ong testen. Hopen maar dat het de innesteling was ben wel erg benieuwd.

    Liefs wolly
     
  7. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi Wolly,ik had precies hetzelfde als jouw.
    ik dacht dat ik ongi was geworden en had de moed al opgegeven.
    Maar omdat temp hoog bleef toch maar een testje gedaan en zie het resultaat!
    Hoop voor jouw dat het ook zo is!
    Groetjes Linda :p
     
  8. wolly

    wolly Niet meer actief

    Hoi linda

    Dat is echt een geruststelling gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk dat ik rond de 16de ook positief mag testen.

    Liefs wolly
     

Deel Deze Pagina