menstruatiepijn wordt steeds erger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlinder3, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi,

    ik heb een vraagje ik ben sinds 16 maanden gestopt met de pil en heb in februari en april n mk gehad en tijdens de nacontrolle was alles goed schoon. Maar nu lijkt het wel of de menstruatiepijn iedere maand erger wordt en de meeste pijn zit altijd links bij mij eierstok zeg maar.

    Ik loop echt krom van de pijn en kan niet naar mijn werk omdat ik niet eens normaal kan zitten van de pijn onderin.

    Wat zou dit kunnen zijn?

    maak me best zorgen eigenlijk.

    Heb inmiddels een afspraak bij de hh volgende week maandag maar zou nu al een idee willen hebben wat het zou kunnen zijn.

    Liefs Noesje
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Noesje,

    is er bij de miskramen ook gecurreteerd? Want dan zou je last kunnen hebben van wat littekenweefsel bv. Verder kan het zijn dat je baarmoederslijmvlies niet goed opbouwd, waardoor dit ook een gevoelige pijnlijke menstruatie geeft. Dit is met een gynaecologische echo te zien.
    En wellicht zit er een myoom, maar dan zou je menstruatiebloedverlies wat heftiger moeten zijn.

    Groetjes Brigitte
     
  3. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi,

    bedankt voor je antwoord, maar na de mk heb een echo gehad om te kijken of het schoon was en ik was helemaal schoon volgens de verloskundige.

    De bloedingen zijn ook een beetje van streek ineens want normaal ben ik met 4a5 dagen van mijn ongie af en is de laatste dag met weinig oud bloed. Dit had ik dus gisteren maar gisterenavond werd dit weer helder bloed en zit nu op dag 6.

    Om eerlijk te zijn maak ik me best zorgen :(
     
  4. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Alles is goed :D

    En als ik in november nog niet zwanger ben dan mag ik door naar het ziekenhuis.

    ;)
     

Deel Deze Pagina