Menstrueren na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Nixter, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Hoi,

    Onze zoon is bijna 4 maanden oud (24-07) .
    Ik vroeg mij af wanneer ik mijn menstruatie weer kan verwachten. Ik lees veel voorbij komen, alles tussen de 6 weken en 3 maanden.
    Ik had 4 weken na de bevalling wel iets wat op een menstruatie leekz maar omdat het zo kort op de bevalling wasz dacht de VK aan een nabloeding (hoewel ze een menstruatie natuurlijk niet kon uitsluiten).

    Ik heb ik heb begin geprobeerd borstvoeding te geven, maar heb nooit genoeg aangemaakt helaas , dus ZL heeft bijna altijd al bijvoeding gehad. En langzaamaan kreeg hij steeds meer KV en minder bv. Op dit moment krijgt hij nog wel wat bv,maar dit is 2* per dag en zijn geen echte voedingen meer maar meer samen-momentjes.

    Maar goed , 4 en 2 weken terug heb ik een zwangerschapstest gedaan, die waren negatief.
    Moet ik me ondertussen ' druk ' gaan maken en langs de huisarts gaan? (Uiteraard zal ik dan nog een een extra test doen voor de zekerheid)
    Of zijn er meer dames bij wie het zo lang duurde (ik geef dus geen volledige bv, en heb dit ook nooit gedaan)
     
  2. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik kreeg met 2 voedingen ook nog geen menstruatie, bij de een begint het al rap weer met ondertussen 12 voedingen, en bij de ander start het pas weer nadat de bv helemaal is gestopt. Zolang je nog bv geeft, zou ik me er geen zorgen over maken.
     

Deel Deze Pagina