Merk flesvoeding icm borstvoeding aan newborn/prematuur

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door LoveShineALight, 29 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Hoi!

    Ik ben een leek op flesvoedinggebied, oudste zoon heeft alleen maar borstvoeding gekregen.

    Nu in verwachting van een tweeling, de inzet is weer borstvoeding maar wil wel flesvoeding achter de hand hebben. Evt om en om flesvoeding en borstvoeding.

    Dus graag jullie tips: wat is een aanrader voor prematuur (ivm tweeling) of newborn flesvoeding?

    We gaan de difrax flessen met S speen gebruiken want die zijn geschikt voor kleine mondjes en hebben we bij zoon (ook klein bij geboorte) met succes gebruikt.

    Graag hoor ik van jullie!
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    In het begin kon zoon alleen met slangetje aan de vinger worden gevoed. Later dr brown fles.

    (Erg verzwakt door opstartproblemen en had zelfs stille ondervoeding)
     
  3. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
  4. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Dank voor je reactie. Fingerfeeding heeft mijn oudste ook gehad, toen met geloofde borstvoeding. Kreeg je zoon speciaal soort voeding ivm opstartproblemen?
     
  5. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Dankjewel, dat wist ik niet. Hoop dat ze blijven zitten tot 37 weken, maar goed om te weten!
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Gekolfde melk maar omdat hij 24 uur niet poepte en bijna 10 procent afviel en bijna alleen sliep is hij als het ware doorgespoeld met flesvoeding om zijn ondervoeding en uitdroging op te heffen. Hij zag ook steeds geler: ook via vingervoeden

    Reguliere voeding overigens omdat t aanvulling was op moedermelk
     
    LoveShineALight vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina