Met de auto naar Londen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Aszz, 22 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wie heeft het gedaan?
    Ik wil deze zomer met de oudste in mijn mini naar Londen. Hij gaat naar de middelbare school, hij is gek van Harry Potter en eigenlijk willen we hem dit kado doen.
    En een roadtrip met de mini lijkt me zo leuk.
    En heeft iemand hotel tips? Hoeft niet in het centrum, wel in de buurt van de metro. Liefst Marylebone achtige wijken.
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  2. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij vroeger regelmatig. Ik zou het alleen nooit meer doen omdat het je veel meer tijd kost dan met de trein. Maar als het om de rit gaat, en niet de bestemming, dan: leuk!
     
  3. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.527
    6.219
    113
    zuid-holland zuid
    Wij waren het aan het overwegen, maar dan eerst een stukje roadtrip langs de kust en dan afsluiten met een paar dagen londen. Als je bij Pharos reizen kijkt, die bieden ook autoreizen aan naar londen naar specifieke hotels. Alleen ik vond het dan toch nog flink wat reistijd naar het centrum.
    En ik maak me toch een beetje zorgen om de brexit, wordt het geen chaos bij de veerboot enzo. Dus ik kijk het nog even een poosje aan.
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Wij hebben als "babymoon" bij onze zoon een weekendje london gedaan, puur omdat ik naar de Harry potter studios wou haha.

    Denk daaraan, die moet je ruim van te voren boeken en betalen!!

    Wij gingen heen met de boot. Trein mocht niet omdat we een gas auto hebben maar ik ben ooit met de trein gegaan en dat vond ik echt niet tof.

    Wij hebben niks van te voren geboekt. Zijn gewoon heen gereden en de heenweg, op vrijdag, gestopt in Canterburry en daar een (veel te) duur hotel opgezocht :p wij wilden een keer pure luxe ervaren. Volgende dag naar de hp studios en zaterdagavond een heel klein bruin café met enkele kamers geboekt ter plekke. T zag er heel schattig uit, weet niet meer waar maar in een dorpje waar tudor achtige huisjes stonden. Zondagmiddag nog naar het kasteel die aan de kust staat. Toen weer terug.

    Ik vond het erg leuk! Dus alvast heel veel plezier!
     
  5. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    Ja ik ben wel eens met de auto naar London geweest. Op de trein. Prima te doen, London in ook geen probleem. Wel een hotel geboekt in London met een parkeergarage, want anders moet je dat ook nog zoeken. Leek me veel gedoe. Verder in London niet veel gedaan met de auto, dus inderdaad als het je om de rit gaat leuk, maar in London heb je niks aan je auto en kost het je alleen maar geld (wij gingen ook naar Cambridge vandaar...)
     
  6. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Wij gaan (bijna) ieder jaar naar Engeland!
    Boot of trein, ligt eraan wat de beste aanbieding heeft. Wij zitten eigenlijk altijd in een airbnb of B&B omgeving Cambridge of Oxford. En gaan vanuit daar in een uurtje met de trein naar Londen. Het verkeer in Londen, is zoals alle grote steden, best chaotisch en druk. En daarbij rij je ook nog eens aan de verkeerde kant, dus ik rij zelf niet graag in Engeland.
    Ik zou eerder kijken naar leuke B&B's en op zondag zeker in een pub een Sunday Roast nemen!
     

Deel Deze Pagina