Ik heb een hele leuke babykamer gezien bij de wehkamp. http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C05&SC=R03&KAC=R31&ArtikelNummer=477067&AI=4 Ik heb alleen nog nooit wat besteld via de wehkamp, en vind het op zich wel erg jammer dat je de kamer niet eerst ergens kan bekijken. Maar we vinden hem zo leuk! en niet erg duur. Heeft iemand ervaring met deze babykamer? Is die een beetje stevig? En ziet ie er net zo uit als op de foto?
Heb er geen ervaring mee,maar had hem zelf ook bijna gekocht..zo leuk ! Mocht je hem nu bestellen en je pakt hem netjes uit, vind de kwaliteit niet goed,dan laat je hem toch gewoon weer ophalen? Dat is weer een voordeel van de wehkamp.
@kaatje, dus als ik hem toch niet mooi vind, en de kwaliteit te wensenoverlaat, dan kan ik hem gewoon kosteloos laten ophalen? Maakt het dan niet uit dat we hem al inelkaar hebben gezet? En hoe zit het met de verzendkosten, wat betaal je voor zoiets bij de wehkamp? Waarom je toch niet voor die van de wehkamp bent gegaan? Vind het kamertje wat je nu hebt ook erg leuk trouwens
denk niet dat het zo makkelijk zal gaan als kaatje zegt mischien kan je de wehkamp eens bellen en vragen hoe of wat heb geen ervaring met het kamertje maar hij ziet er leuk uit
ow wist niet dat ze hem ook in elkaar zetten. Dan wordt het denk een ander verhaal. Wil je zeker weten hoe en wat kan je het beste even Wehkamp bellen Thanx, kwamen dit kamertje tegen op marktplaats en konden die voor een leuk bedrag ophalen.. en helaas vond vriendje lief de kroontjes niet helemaal super.
je kunt je pakket wel weer door wehkamp laten ophalen, maar dan zou ik het niet in elkaar zetten. Gewoon doos openmaken en als de kwaliteit tegenvalt terugsturen! Ik vond het ook een leuk kamertje, maar ben bang dat ik de kroontjes over 10 jaar niet leuk meer vind
Dit dacht ik dus ook,maar wat ik van de ts begrijp is dat de wehkamp dus een service heeft dat ze hem komen monteren. Of heb ik dat nu weer verkeerd gelezen? Gebeurd namelijk wel vaker sinds ik zwanger ben
http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderk ... ck=1#photo deze is ook leuk en met kroontjes ...ik was ff aan het kijken of 'jouw' kamertje op MP stond...hij stond er wel maar was al gereserveerd...