haha dit is leuk zeg, kom allemaal op met die inzendingen! Wie weet kunnen we de zwangerschapspaginafamily worden en gaan we touren yeah haha
Hahaha Lydia geweldig. Nou ik durf niet hoor heb wel wat opgenomen maar ik durf het toch niet te plaatsen. Miss als meer meiden zijn geweest en het klinkt ook echt niet zuiver whahaha heb dan ook al een aantal jaren geen zangles meer gehad...
Aaaaaaw jammer!! Heb de hele dag zitten wachten hahahaha.. Maar nee, als je je er niet fijn bij voelt moet je het ook niet doen hoor
Misschien doe ik het nog wel hoor maar niet nu haha. Ja ik was ook bij een vriendin eten eerder dus vandaar nu pas reactie. Er staan wel wat filmpjes op mn pc. En ja youtube is gelijk zo groot zeg maar echt heel de wereld kan het dan zien (niet dat iedereen dan ineens mijn filmpje bekijkt ofzo)
Ow wat leuk dit zeg... TS:.. ik zou idd zangles nemen.. er zit zeker zangmateriaal in je stem... t klinkt wat lief.. vind t niet vervelend om te horen iig. Zing ook veel en al heel lang..(niet professioneel ofzo hoor..) zal ook s kijken of ik wat kan opnemen komende wk.. heb nog veel op casette staan, maar ja.. daar kun je dus niet zoveel mee.. moet nog maar s bekijken hoe ik dat op cd krijg.. maar een zp idols is wel een potentiele hit natuurlijk!!!
Wat leuk zeg! Ik heb ook ooit eens iets op YouTube geknald van mij samen met een vriend (in 2003). Zal eens even zoeken... lol PS: de kwaliteit van het filmpje is heeeuuul slecht omdat ik het met mijn ralle telefoon heb opgenomen en op de pc heb geknald hahaha. Zou dus ffies oordoppies ofzo in doen als je iéts wilt horen YouTube - Me and Sonny Singing 2003
hahaha da was niet de bedoeling ! had ik opgenomen toen ferdi net weg was , ( zelf verzonnen hihi ) maar indd dat ben ik ook ja ..
Je kan met Moviemaker (zit standaard op je pc als je windows hebt) een willekeurig plaatje/fotootje pakken en daar je geluidsbestandje onderzetten zodat je een soort van 'filmpje' maakt en deze dan op YouTube knallen
als je naar youtube gaat kun je ook : uploaden kiezen . en dan vraagt ie of je het rechtstreeks op wilt nemen .. weet niet of dat goed werkt .. maar kan ook
thnx ik ga ff vanavond wat uitproberen hahahaah ben ook wel benieuwd naar jullie meningen... minyaweth jou filmpje is ook erg mooi en die van lydia ook je ziet echt de emoties dr vanaf kome bij dat filmpje joh!!!! hahaha voel me net henkjan
luuus haha ja die waren er ook echt! phoeee ik zal snel s iets opnemen want ik kan ( vind ik zelf ) beter dan dat.. ben benieuwd naar jullie