Love is in the air...

Discussion in 'De lounge' started by Chai, Jul 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

Hallo dames,

ik zie nogal regelmatig dat de lieve dingen van onze vriend/man vergeten worden hier of helemaal niet genoemd!

Plaats hier een van zijn lieve daden, van aanzoek tot complimentjes!

Dat soort dingen mogen ook wel eens opgeschreven worden :D.

Leef je uit zou ik zeggen!

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

mijne is eigenlijk altijd lief... ik kan wel pagina's volschrijven als ik het allemaal moet opschrijven. hihi

ben nog steeds stapelverliefd op m en hij op mij. we zijn erg gelukkig met zn 3tjes!

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

och ja... die zijn er zat :)

Ik heb een keer verschrikkelijk veel problemen gehad bij m'n vorige werk. Ik zat er helemaal doorheen, had geen zin meer om daar te werken. Ben gelijk met hem naar een andere baan gaan kijken. Hij beurde me gewoon op. Inmiddels heb ik wel de baan gezocht waar ik tevreden mee ben ;) (incl. zwetende collega's).

Als ik ergens mee zit, kan ik altijd bij 'm terecht. Hij is mijn vent, mijn maatje... mijn alles en ik wil 'm echt niet kwijt. Hij is gewoon toppie.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Aanzoek nooit gedaan :) (Wat ik prima vind)

Hij wil altijd met liefde helpen, even afwassen/stofzuigen oid.
    Als ik weer eens een of ander idee heb, laat hij me. Wat ik zeer plezierig vind :)
    Moet er niet aan denken een vriend te hebben die elke keer zegt: zou je dat wel doen?? Weet je dat wel zeker enz..

Als eerste kado-tje, gaf hij me anti rimpel creme :D Vond ik wel heel lief.. Hij wist echt niet wat waar voor was, en bedoelde het gewoon goed.

En nog wel tig dingen, ben niet voor niks bij hem ;)

5. toefje

toefje Niet meer actief

soms opeens leuke verrassingen.
    Hij zij je moet maar vrijdag rustig wachten op de pakket post.
    ben zo benieuwd.
    veder pakt hij me soms lekker vast
    ik ben zelf een echt knuffel kont en kan het heel de dag wel doen.
    me man is niet echt een knuffelbeest maar doet zijn best ;)

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha aanzoek ik heb hem per sms de datumd at we gingen trouwen doorgegeven, hij zei " das prima" maar dacht dat het het jaar erop was LOL!!

Ik heb een grappige man, hij kan echt prettig gestoord zijn en we hebben samen een hoop lol, das denk ik heel belangrijk in een relatie datje kan lachen om dingen die gebeuren, om jezelf e.d.

Verder is hij heel lief omdat hij heel erg hard werkt (70/90 uur) zodat ik thuis kan blijven bij onze kinderen en ze zo niet naar een KDV moeten of iets (iets wat wij niet graag willen) hij heeft altijd wel gemoeten en altijd zonder mama thuis opgegroeid dus wij hechten hier veel waarde aan maar in de tijd van tegenwoordig is dat niet altijd even makkelijk natuurlijk dus moet je hard werken.
    En dat waardeer ik niet altijd genoeg dus hierbij even een ode aan mijn hardwerkende man!

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Paar maand geleden heeft ie me ten huwelijk gevraagd! Zooo lief :D En nu gaan we trouwen nog voor de beeb er is! :D Helemaal gelukkig.

Kleine dingetjes als mijn buik aaien en insmeren 's avonds, maken mij ook heel gelukkig :)

Gewoon dat hij een keer lekker kookt als ik er geen zin in heb (wat nog al eens gebeurt;))

Dat hij altijd voor mij klaarstaat (is iets anders dan mij begrijpen :p) Maar hij is er altijd!

Ik hou gewoon van mijn aanstaande man :D

8. Revit

Revit Niet meer actief

De mijne is ook altijd erg lief!
    Doet alles voor me, ik hoef zelf niks te doen als ik niet wilt, vind hij niet erg, hij doet het zelf net zo lief. Alleen doen ik het wel natuurlijk en dat waardeert hij weer heel erg.

Laatst had ik ontzettende keelontsteking. We waren zaterdags wezen stappen en lagen heel laat (vroeg) in bed met het nodige aan biertjes op. Ik werd smorgens heel vroeg wakker en ging plassen. Ik zat mijn keel te bekijken en schrok me de pleures, heb hem wakker gemaakt met de mededeling dat ik straks even naar de huisartsenpost wou. Nou, meneer sprong gelijk op (is totaal geen ochtendmens) en wou gelijk dat ik belde en alles. Zo ontzettend lief.
    Bij mijn ex had ik dat niet hoeven proberen, ik had mijn pols op een avond gebroken en hij zei wacht maar tot morgenvroeg, ik ga nu niet meer met je naar de huisartsenpost!
    Die kleine, zorgzame dingetjes betekenen heel veel voor mij.
    Zowiezo de hele relatie opzich. Mijn ex wou nergens met mij heen, want stelje voor dat er een andere jongen naar mij zou kijken! Verschrikkelijk.
    Nick sleept me overal mee naar toe, gaan ieder weekend weg, leuke dingen doen. DIt is zoveel anders, dat ik er ook wel ontzettend aan moet wennen.

Eigenlijk, doet hij alleen maar lieve dingen! :D

9. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Aanzoek was op moederdag 2007 heel erg lief. We moeten alleen nog trouwen maar dat ligt niet aan hem maar aan mij.

Verder gaat hij voor zijn geliefden door het vuur. Ik hoef maar wat te vragen ( moet niet te ver gaan dan haha) en hij doet het. Elke avond doucht hij onze oudste dochter en kleed haar aan, dat doet die al vanaf dat ze er is.
    Hij is gewoon een topvader.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gewoon ineens in de winkel roepen : '' ly ik ben ZOOO blij met jou '' haha :p

11. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

May 20, 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Euhm...... Kan niks verzinnen, das erg

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Vandaag 14 jaar getrouwd met de man van mijn dromen..hij is altijd lief ..ja echt altijd ....en we hebben nooit..maar dan ook echt nooit ruzie en dat in al die 18 jaar dat we bij elkaar zijn....hij doet alles voor me..hoef het vaak niet eens te vragen , van huishouden tot de kids....echt een top vent!!
    En roept steeds *zelfs toen ik zwanger was en op mijn top gewicht was van 90 kilo* dat ik de mooiste vrouw van de wereld ben!
    Zucht...krijg nog steeds de kriebels in mijn buik als ik aan hem denk of zie..:)
    Op naar de volgende 14 !! hahahah

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mijn vriend doet veel lieve dingen voor mij.

Zo hoef ik niets te doen als ik moe ben (heb b12 tekort).hij stofzuigt, hij wast af, doet boodschappen en kookt. Gelukkig is dat niet heel vaak dat ik me zo moe voel want hij werkt hard.
    Verder laat ie me elk weekend uitslapen en gaat hij met de kleine naar beneden.
    Maar ik doe het ook wel hoor anders is het zo oneerlijk.
    Ook snachts gaat ie er vaak uit als May wakker wordt.
    Hij geeft me mooie kadootjes, masseert me heel vaak (Oew dat kan ie zo lekker) ik mag m altijd als knuffelbeest gebruiken ennum ennum ennum ...
    Nou we hebben natuurlijk ook wel onze problemen gehad maar die zijn als sneeuw voor de zon opgelost...

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zal zelf ff wat plaatsen!

Toen mijn vriend een weekje weg ging wou hij persee mijn hangertje hebben die ik altijd om heb.
    Ik zo: waarom wil jij nou mijn hangertje pikken? :eek:
    Waarop hij antwoorde: Je bent toch mijn meissie, dan heb ik wat bij me van jou.

Van zulke dingen kan ik echt genieten!

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ik heb ook zo'n verschrikkelijke schat! :)

Als hij op z'n werk zit, smst/belt ie me zo'n 3 keer per dag op, of alles goed gaat. En vooral als ik weg moet, controleert hij altijd even of ik wel veilig aangekomen ben! Als ik dan een keer mijn telefoon niet hoor, is hij meteen hartstikke ongerust, zo lief! :D

Voordat we getrouwd waren (en 130 km uit elkaar woonden), liet hij altijd 'perongeluk' een trui achter, zodat ik door de week ook wat van hem in mijn bedje had liggen :D

16. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Wat lief allemaal!

Weet je ik kan niks verzinnen!
    misschien kan me vriend in opleiding bij jullie mannen? haha

17. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb eigenlijk een echte botte, lompe l*l als vriend maar....

- Hij wilt niet dat ik zware boodschappentassen til (of andere zware dingen) dus als hij er is tilt hij die
    - Hij laat me als hij vrij is vaak even liggen s'ochtends en gaat er zelf uit met de kleine zodat ik nog even kan slapen
    - Zal nooit never mopperen over het huishouden,al doe ik 3 dagen geen ene reet
    - Hij verteld altijd tegen iedereen hoe lekker ik kan koken
    - Als hij thuis komt van het werk neemt hij bijna altijd een groot deel van die kleine van me over. Ook snachts gaat hij er het meest uit.
    - Een uur voor bedtijd begint hij altijd al te zeggen dat hij niet kan wachten om straks tegen mij aan te mogen liggen en tegen die lekkere kont van je (ZIJN woorden he, niet de mijne :p )
    - Zal nooit zeuren over aankopen die ik voor mezelf wil doen/heb gedaan. Al zou het onze laatste cent zijn
    - Laat me gaan als ik weer een of ander idee heb voor in huis oid

-OH ja, en dat hij heel hard moest huilen toen we onze hond in hadden laten slapen. Hij had nog nooit gehuild maar toen echt heel erg. Vond ik toch wel schattig :D

Nou toch wel een beetje lief dus! Echt lieve daden hoef ik (bijna) niet te verwachten want zo is hij gewoon niet.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Die van mijn kan ook hele lieve dingen doen hoor:

- sinds ik zwanger werd (en na de mk ook), wordt ik steevast wakker gemaakt door een lieve aai over m'n bolletje.

- na de mk is hij gestopt met roken, dat was daarvoor een no-go topic. Hij wil 'super-zaad' kweken (zijn woorden) en daar past roken niet bij

- als ik 's ochtend beneden kom, dan staat er standaard een kopje thee klaar voor mij

- tassen en kratten worden zaterdag's door hem uit de auto gehaald. Dat is overigens iets nieuws, want voor de zwangerschap deed hij dat niet, maar iemand heeft 'm verteld dat zwangere vrouwen niet zwaar mogen tillen, en sindsdien doet ie het

- hij zegt altijd ipv "ik ga naar bed", "ik kom lekker tegen je aan liggen". Ik vind dat zo schattig van hem

- toen ik de bloedingen (vooraf aan de mk) kreeg, kreeg ik onmiddelijke orders voor rust. aangezien we op vakantie waren, werd ik helemaal bij het zwembad geparkeerd (compleet met water, boekjes etc), en is hij naar de plaatselijke supermarkt gelopen om het een en ander te halen. Ik mocht geen plastic tasje aanraken. Dat vond ik zo vertederend, dat ik daar echt van in tranen ben uitgebarsten (ik was toch al niet op mijn best)

- hij zegt altijd dat ik mooi ben

.... en zo kan ik nog wel uren doorgaan. Overigens heeft ie ook mindere kanten hoor en hebben we ook wel regelmatig discussies ;)

19. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook iemand die als een prinses behandeld wordt...

Hij doet alles voor mij en onze dochter, niets is teveel.
    Hij helpt altijd in het huishouden, zonder klagen, of zonder dat ik het hoef te vragen.
    Na het eten krijg ik altijd thee van hem en dan zegt hij "Kom maar eens even lekker bij mij liggen vrouwtje"
    In de weekenden werkt hij als DJ, en van het geld dat hij daar verdient koopt hij nieuwe platen of apparatuur, maar soms als ik dan 's ochtends beneden kom dan ligt er geld op tafel met een briefje erbij dat ik iets moois voor mezelf mag gaan kopen
    Hij stuurt vaak lieve sms-jes dat hij zo van ons houd en dat hij zo trots is op zijn gezin
    Hij zegt ook vaak ineens uit het niets dat hij van me houd en dat we het zo leuk hebben samen.

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Okee komt tie dan:

Hij waardeert me ongeacht hoe ik eruit zie. Wel of geen make up... Inmiddels 10 kg zwaarder dan toen we elkaar leerden kennen, buikje, striae flubberbillen, hem maakt het allemaal niets uit. Hij zegt altijd "je bent voor mij, de mooiste vrouw van de wereld"

Dat hij heel vaak zegt dat hij van me houdt

Dat hij altijd vraagt hoe het met me gaat als ik even niet lekker in mijn vel zit en altijd zegt dat het weer goedkomt. Als hij zegt dat het goedkomt dan is dat ook altijd zo. :)

Hij is super lief voor onze zoon, doet bijna net zoveel voor hem als ik.

Op zijn papadag, kookt hij altijd een heerlijk hapje voor als ik thuis kom van het werk en heeft hij het huis altijd netjes onder handen genomen. Dit doe ik zelf ook altijd al, maar hij maakt het dan weer even netjes. ONdanks zijn drukke en onregelmatige werkweken.

Hij heeft me ten huwelijk gevraagd op de pier in Belgie, met een hele lieve toespraak en een mooie ring.

Volgende week gaan we trouwen en ik kan nu al niet wachten. :)

We zijn inmiddels 8 jaar samen.

Share This Page