Micro-Tese behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lisa280887, 26 okt 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    #1 Lisa280887, 26 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2018
    Lieverds,

    Na een periode gewacht te hebben, hebben we nu eindelijk een datum voor de micro-tese! Aanstaande woensdag al! Er was een uitvaller waardoor mijn vriend op die plek geopereerd kan worden. Hij zal onder gehele narcose gaan.

    Hij heeft de leefregels voor een tese nageleefd vanaf juli. Hij is niet ziek geweest en heeft heel soms 1 biertje gedronken.

    Zijn er dingen waar we aan moeten denken woensdag? Ik ga zelf mee. We weten natuurlijk al dat hij nuchter moet zijn enz.

    Konden jullie partners achteraf zelf lopen, bijvoorbeeld?

    De uitslag horen we diezelfde dag.. maar hoe ging dat in zijn werk bij jullie?

    Alvast bedankt voor het meedenken!
     
  2. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Mijn vriend kon wel lopen, maar niet zo soepeltjes dus naar de parkeergarage gingen we met de rolstoel. Thuis is hij meteen naar bed gegaan. Na 1 dag vond ie dat ie geen pijnstilling meer nodig had, dat was geen slim idee, dus daarna heeft ie zich wel goed aan het advies gehouden en dat ging stukken beter!

    De uitslag kregen we toen we net thuis waren, ik denk ongeveer 2 uur nadat we uit t ziekenhuis vertrokken. Zou n lekkere losse broek meenemen dat is iig fijn!
     
  3. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Geen ervaring, maar ik wilde jullie heel veel succes wensen! Ik heb je verhaal de afgelopen maanden gevolgd. Wat spannend dat het moment waarop jullie wachtten eindelijk is aangebroken! Hopelijk is dit dé weg voor jullie. Heel veel geluk en succes gewenst! ♡
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Lief, dankjewel!❤️
     
  5. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Dankjewel voor je reactie! Goed om te weten dat hij dat advies echt moet volgen, mijn vriend kan ook zo heerlijk eigenwijs zijn:roflmao:
     
  6. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier kon man niet echt lopen erna. Wij moesten een strakke onderbroek meenemen, das tegen de zwelling en dan slingert het zaakje niet zo heen en weer bij bewegen. Das pijnlijk dat geslinger :)

    Hier was mijn man na een dag of 4 weer goed op de been en na 2 weken is ie weer gaan werken. Heeft zwaar beroep en moest daarom 2wk rustig aan.

    Wij kregen ook na 2u de uitslag. Na de narcose moest m'n man eerst paar uren blijven, eten en zelf plassen voor hij naar huis mocht. Hij mocht en kon niet autorijden.
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Geen ervaring maar ook ik kwam even zeggen dat ik het super top vind dat de volgende stap ook voor jullie is aangebroken na het eindeloze wachten ! En dan ook nog best snel. Heel veel succes !!! Voor jullie !!!
     
  8. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Lief! Dankjewel!❤️❤️
     
  9. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie! We gaan indd maar een strakkere onderbroek opzoeken, hij droeg de laatste tijd losse broekjes haha!

    Kregen jullie nou bij de nacontrole nog een andere uitslag? In ons boekje staat dat we na 2 weken bij de nacontrole de definitieve uitslag krijgen. Maar ook op de dag van de ingreep...
     
  10. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wij kregen meteen de definitieve uitslag. Geen zaad gevonden.

    Als ze wel wat vinden hoor je dat, en na 14dagen hoeveel er ingevroren is en welke kwaliteit.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  11. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Mijn vriend kreeg een suspensoir (ofzoiets) aan :p. T zag er niet uit, maar t hield t allemaal goed op zn plekje. Geloof dat ie dat 1 dag om moest houden. Daaroverheen moest n onderbroek. En idd autorijden ging niet. De uitslag die wij kregen was 3 opties;
    - zaadcellen gevonden genoeg voor een icsi behandeling.
    - een aantal zaadcellen gevonden Zoek icsi onder voorbehoud mogelijk.
    - geen zaadcellen gevonden geen behandeling mogelijk.

    We kregen telefonisch dus een van deze 3 uitslagen te horen, later kregen we details, precieze aantal zaadcellen/ ingevroren rietjes.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  12. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Zorg voor coldpacks in de vriezer. Mijn man had veel pijn na de tijd (Is echt geen watje), maar hij bleek later ook een ontsteking te hebben. Z'n bal werd echt huge! :eek:
    Een coldpack was het enige wat hielp, maar die hadden we niet in huis en de winkels waren dicht. Ik heb potten jam gehaald bij de buren en dit in zakjes ingevroren, werkte ook goed. :roflmao:

    Succes, ik hoop dat ze veel zaadcellen vinden en dat je gauw zwanger mag worden! :thumup:
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  13. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Oh goeie!! We hebben er een boel in de vriezer. Bij HelloFresh kregen we ze steeds deze zomer bij een box.

    En bedankt❤️
     
  14. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Weten jullie of je voorafgaand aan een tese een aantal dagen geen seks mag hebben? Net als bij het inleveren van een potje? Domme vraag misschien haha maar vraag het mij af...
     
  15. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee dat mag gewoon. Er is immers geen zaad in het ejaculaat. Ze gaan op zoek naar onrijpe zaadjes in de zaadbal, die verliest een man niet met een orgasme.
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  16. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Wat fijn dat je man woensdag al terecht kan. Dat is een verrassing. Een voordeel, heeft hij minder tijd om zich vooraf druk te maken. ;) Ik hoop zo dat ze heel veel zaadjes gaan vinden van een goeie kwaliteit. Hopelijk snel een mooie zwangerschap voor jullie :)
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  17. Asley

    Asley Actief lid

    4 apr 2018
    494
    156
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie terecht kunnen! Heel veel sterkte samen, ga keihard voor jullie duimen!!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  18. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Hey meid,

    Wat fijn dat jullie woensdag al terecht kunnen! Ik ga zo ontzettend hard duimen dat ze veel mooie zaadjes vinden! Heel veel succes! X
     
    Krv en Lisa280887 vinden dit leuk.
  19. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ah superlief meiden! Bedankt❤️ Ik zit wel te piekeren hoor.... allerlei vragen spoken door mn hoofd. Morgen een lange dag op het werk, dat geeft gelukkig enorme afleiding.

    Mn vriend is best relaxt. Die wordt vaak op het laatste moment echt nerveus. Scheelt wat dat aangaat echt dat we maar een paar dagen van tevoren bericht kregen! Kunnen we ons niet zo lang druk maken.
     
    Asley vindt dit leuk.
  20. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Nou hij ligt in de OK nu. Inmiddels ben ik al zolang bezig net ophalen van de medicatie dat ik denk dat ik zo gebeld wordt voor ik wat gegeten heb:roflmao:
     

Deel Deze Pagina