middagprogramma vrijgezellendag?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Maartje06, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

    Ik ben een vrijgezellendag aan het organiseren voor een vriendin van mij. Het zal plaats vinden eind april (de precies naam en datum noem ik niet want je weet maar nooit wie hier nog meer anoniem rondloopt ;) ). De mannen hebben op dezelfde dag hun feest en we eindigen samen in de kroeg. Ook voor het eetgedeelte heb ik al een idee.
    Nu ben ik nog op zoek naar een leuk middagprogramma. De bruid in kwestie houdt er niet van om verkleed de stad door te gaan. Ze is muzicaal, houdt van wandelen, sporten en theeleuten. Het programma moet ook geschikt zijn voor zwangere vrouwen (wie weet ikzelf wel tegen die tijd!) en in de buurt zijn van Alkmaar, Amsterdam, Haarlem.
    Het gaat om 12 vrouwen.

    Wie heeft er leuke originele ideeen?!
     
  2. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Als bruid in spé vind ik dit een zeer interessant onderwerp ;).

    Als je iets rustigs wilt doen kun je misschen een high tea doen en daarna een "clinic" kousenband maken o.i.d.?

    Verder heb ik weinig ideeën omdat ik me er niet zo mee bezig hou, maar ik weet zeker dat er meiden zijn die TOPideeën hebben!
     
  3. Heb ooit met een ander vrijgezellenfeest een workshop sieraden maken gedaan, was heel erg geslaagd! Als een kind in een snoepwinkel!
    Vooral leuk als je nu nog je sieraden ziet liggen of om hebt.

    Groetjes Jelske
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Eerst een wandeling door een prachtige omgeving,

    Dan een High Thee ( zoet, maar erg leuk)
     
  5. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hoi meiden,

    Bedankt voor de snelle reacties!
    Wat grappig dat jullie met een high tea komen! Ik heb dat namelijk op mijn vrijgezellendag mogen doen en daar was deze bruid ook! Een superidee dus, maar helaas niet meer zo origineel!
    En de creatieve ideeen vind ik erg leuk, ik ben er alleen niet zeker van of de bruid dat ziet zitten.

    Nog meer suggesties?!
     
  6. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik heb er ooit een georganiseerd waarbij ik had geregeld (eerst thee en taart) dat we met z'n allen een CD gingen opnemen. Die kreeg CD kreeg ze nog even op haar huwelijk te horen ("Love me tender van Elvis" en tevens het leiveingsnummer van haar man) Daarna hadden we een wijnproeverij, erg geslaagd. En toen een dineetje. Na afloop na de kroeg.
     
  7. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Wat een leuk idee! Die schrijf ik vast op!
    Past ook goed bij haar muzicale achtergrond!
     
  8. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
  9. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    En ik heb wel eens met vriendinnen bonbons gemaakt, ook erg leuk en lekker !
    En wat denk je van iets anders creatiefs ?
    Zo hebben mijn zus, moeder en ik onlangs bij pinklemon (www.pinklemon.nl) "pimp je theemuts" gedaan. Hartstikke leuk ! Niet zo in de buurt, maar vast zoiets dergelijks te vinden in jouw regio.
    Veel plezier met de voorbereidingen.

    Groet,
    Ilja
     
  10. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    En ik heb wel eens met vriendinnen bonbons gemaakt, ook erg leuk en lekker !
    En wat denk je van iets anders creatiefs ?
    Zo hebben mijn zus, moeder en ik onlangs bij pinklemon (www.pinklemon.nl) "pimp je theemuts" gedaan. Hartstikke leuk ! Niet zo in de buurt, maar vast zoiets dergelijks te vinden in jouw regio.
    Veel plezier met de voorbereidingen.

    Groet,
    Ilja
     
  11. shelde

    shelde Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Die wilde ik ook opperen.
    Errug leuk om te doen en ook erg Yummie.
    Creatieve dingen zijn ook altijd leuk! Of een 'beautydag', maar das nogal prijzig.
     
  12. Lin79

    Lin79 Actief lid

    25 aug 2006
    125
    0
    0
    hoi,

    Een buikdans workshop, of een puzzel wandeltocht met kleine leuke opdrachtjes. bijv vragen over de aanstaande, de ontmoeting, grootste blunder enz.

    groetjes Lin79

    alvast heel veel plezier toegewenst!
     
  13. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Weet je wat misschien ook leuk is? Zo'n paaldans workshop, ik weet niet of dat ook bij jou in de buurt is, maar dat lijkt mij echt SUPER op mijn vrijgezellenparty.... alleen weer minder als je zwanger bent natuurlijk :(
     
  14. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Op mijn vrijgezellenavond hebben we het volgende gedaan:
    Met smoes naar mijn moeder gelokt, kreeg daar een sluier op en toen op weg naar een leuk restaurantje. Daar werden ook nog een paar grappen en grollen uitgehaald en toen hebben ze me naar het theater gelokt waar de meezingbioscoop was. Hebben hier Sound of Music gezien. Was echt super. Lekker mee lallen. allemaal verkleede mensen :) viel dus niet op met mijn sluier.

    Voor mijn zusje had ik het volgende geregeld:
    Meegelokt onder het mom van shoppen, naar Haarlem, wat drinken bij de V&D boven en daar zaten al haar vriendinnen te wachten. (hier kreeg ze ook een sluier :) )Iemand had een grote tas mee met haar spullen en die hebben we haar laten dragen, ha ha. had niets meet feestje te maken. Toen gingen we de markt op, rondje gelopen en toen naar de Mexicaans restaurant daar.
    Ik had geregld dat we salsa les kregen 1.5 uur.
    Daarna wat rond gelopen door Haarlem en toen in het mexicaans resaurant gegeten.
    Was ook zeer geslaagd. En als je zwanger bent is de salsa ook nog steeds te doen :)
    In haarlem is er ook 2 x in de maand op het staion slasa feest in de oude wachtruimte op het perron. De meiden die nog fut hadden gingen gier heen, hun slasa pasjes showen :)
    www.poposalsa.nl

    Ja was ook erg leuk.

    Met een vriendin ben ik naar A';dam geweest met haar vrijgezellenfeestje. Zijn we naar de Amsterdam Dungeons geweest. Erg leuk (ookal ben ik bang ik het donker) met een groep zeker. Ze maken er daar echt iets moois van.

    Veel succes met plannen :)

    groetjes Jodi
     
  15. Malaika

    Malaika Fanatiek lid

    27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Op mijn feestje hadden we eerst een workshop afrikaans trommelen (heet anders, maar ben de naam even kwijt). Dat was heel leuk om te doen. Daarna kregen we en workshop paaldansen, erg hilarisch. Toen eten bij de mexicaan en daarna de kroeg in waar ik wat opdrachten moest vervullen.
    Al met al een geslaagde dag.
     
  16. Hester

    Hester Niet meer actief

    Met mijn vrijgezellendag zijn we een workshop kralen kettingen maken gaan doen, dan op een terrasje wat drinken en vervolgens het avond programma, was heel leuk.
     
  17. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Boerengolf is ook erg leuk, heb ik van de zomer (toen ik zwanger was) gedaan.
     
  18. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Op mijn vrijgezelle feestje gingen we ook Salsa dansen! Echt Super! Kan ook bij haar muzikale achtergrond!

    We hebben ontzettend gelachen, we dansten met elkaar en de leraar dus als je buik dan in de weg zou zitten lijkt me dat alleen maar komisch!

    Gr en veel plezier bij het organiseren!
     
  19. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bij een vrijgezellenfeest, zijn we 's middags naar de "Thermen" geweest. Lekker badderen, in de sauna, relaxen, zonnebank. Voor de bruid in spe hadden we een schoonheidsbehandeling geregeld. Het was erg leuk.
     
  20. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ook ik heb op mijn vrijgezellenfeest Salsalessen gehad. Enorm gelachen vooral omdat ze voor mij zo'n echte Spaanse foute jurk hadden meegenomen.
     

Deel Deze Pagina