Middelpunt-angst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RobinBird, 8 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Hoi :)!

    Wij hebben afgelopen woensdag een goede uitslag van de Nipt gehad! Nu voelt het voor ons goed om het aan de rest van mijn grote familie bekend te maken.

    Toevallig hebben we dit weekend een familie feestje. Gewoon voor de gezelligheid, niemand is jarig. Een uitgelezen kans dus om het aan iedereen te vertellen :D.

    Maarrrr... Ik houd er echt niet van om in het middelpunt te staan en mijn vriend ook niet... Hebben jullie ideeën? Ik vind het wel een heel leuk en bijzonder iets om dit te kunnen vertellen waar de hele familie meteen bij is. Ik denk ook dat een aantal echt in shock zal zijn, want ze wisten niet van onze kinderwens. Daardoor ook beetje bang voor awkward stilte of meteen vragen als 'is het wel gewenst'. Maar ik weet ook zeker dat iedereen heeeeeel blij gaat zijn als ze weten dat wij dit graag wilden.

    Hebben jullie een idee of manier om te vertellen, zonder enorm uitbundig spotlight gehalte?

    Bedankt :)
     
  2. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Upje:o:
     
  3. Tijgertje88

    Tijgertje88 Fanatiek lid

    6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik weet niet wat jullie allemaal doen op zo'n feestje maar anders dmv een spel vertellen. Jullie zullen even in het middelpunt staan maar vast niet de hele tijd, geniet er even van, zovaak maak je dat natuurlijk niet mee :D
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  4. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik denk dat je toch wel het middelpunt zal zijn voor eventjes.
    Iets doen met een kleine toost als iedereen er is? Iets in de trant van, zo gezellig dat jullie hier allemaal zijn, de volgende borrel doen we bij ons in november? Want dan proost ik weer met jullie mee en in plaats van met zijn 2, zijn wij dan met 3?
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  5. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.794
    7.124
    113
    Vrouw
    Jij mss een shirt aantrekken met een leuke tekst erop (bijv Mommy to be ofzo). Weet natuurlijk niet hoe oplettend jouw familie is haha ;)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  6. Baby4

    Baby4 Bekend lid

    1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Misschien de echo omhoog houden? Hoef je verder ook niet aan het woord te zijn..0
     

Deel Deze Pagina