Middeltjes om het in gang te zetten?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Winter, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter

    Winter Actief lid

    5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,

    bestaan er middeltjes om de bevalling een beetje in gang te zetten?
    Natuurlijke middeltjes, dingen die je kunt eten, homeopathie,...

    Graag wat advies

    Groetjes Winter
     
  2. Phemme

    Phemme Actief lid

    29 aug 2007
    452
    0
    0
    - Traplopen
    - Over heuveltjes rijden
    - Chinees eten
    - Bitter lemon drinken
    - Sex hebben

    En het helpt niks :p
     
  3. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Naar mijn idee zijn het allemaal bakerpraatjes, wat ik zelf heb geprobeerd is mega veel pruimen eten, maar dat helpt ook niks
     
  4. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik mis het hart van een ananas nog en sex hebben waarbij je man klaar komt in je (zit een stofje in wat je baarmoedermond weker maakt).

    Ik wilde graag op 7-7-7 bevallen en wij deden dus al het bovenstaande, pfff, maar Mick kwam een dag te laat, haha.

    Ik weet dus niet of dat nou allemaal geholpen heeft of niet. Ik denk wel dat je zelf de rust moet hebben. Ik had nog heel veel dingen te doen de dagen voordat ik beviel en het laatste was de surpriseparty van mijn broertje en om 24u vond ik het wel genoeg (de hele avond iedereen van hapjes en drankje lopen voorzien met mijn hoogzwangere buik, hihi). De volgende morgen werd ik wakker met weeen.
    Voor een volgende keer zal ik er ook voor zorgen dat ik geen afspraken ed meer heb staan...
     
  5. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ben maar met de bitter lemon begonnen, hoop dat het helpt! wandelen en sex waren geen succes :)
     
  6. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    ik had enorm veel zin in ananas, dus heel veel gegeten toen; maar ik heb het hart niet gegeten...
    De dag dat het begon heb ik wel 3 keer een org* gehad :oops: ; toeval of niet?
     
  7. serlovesang

    serlovesang Actief lid

    5 aug 2006
    130
    0
    0
    ik heb ook gehord dat frambozenblaadjes thee helpt kan je bij de tuinen kopen..successs
     
  8. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Vrouwenmantel thee. woensdag op aanraden van de verloskundige gekocht. Donderdag bevallen!

    Groetjes Vera
     

Deel Deze Pagina