Maandag 7 december had ik een positieve ovulatietest. Dinsdag 8 december in de avond intiem geweest. Vanaf afgelopen zaterdag lijkt het of mijn menstruatie door komt, maar zetniet door. Zit nu op 17 of 18 dpo gok ik veel last van bruinverlies,1 dag roodverlies, maar inlegkruisjes was voldoende. Nu af en toe weer een druppel bruinverlies en daar blijft het bij. Heb 23 oktober een miskraam gehad met ruim 8 weken, na 2 weken negatieve test. 4 weken na de miskraam kwam mijn menstruatie door. Nu mijn tweede cyclus na de mk, maar het zegt dus niet door. Test was gisteren nog negatief ( een heel heel vaag lijn,na afleestijd, leek op een indroger. Is er iemand bekend met uitblijvende menstruatie na eisprong, maar niet zwanger. Normaal heb ik een lutale fase van 10 a 11 dagen daar zit ik nu dik overheen.
Misschien was het weinige bloed dat je hebt verloren je menstruatie? Ik had dat ook na een miskraam.. ik wist dat daarna een nieuwe cyclus startte omdat ik temperatuurde. Na twee lichte menstruaties was het weer normaal.
Ik denk dat dit je ongesteldheid gewoon is, helaas. Mijn lijf moest ook weer even opstarten na mijn miskraam.
Als dit mijn menstruatie was hoor je mij verder niet klagen. Aangezien mijn eerste menstruatie na mijn miskraam.bijna 2 weken duurde en mijn menstruatie normaal heel.hevig en pijnlijk is zou ik het echt niet erg vinden als dit het was. We wachten af,na intiem geweest te zijn gisteravond en hoop dat het dan op gang zou komen nog steeds niets