Mijn 1e VK-bezoek was leuk!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise, 16 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!

    Vanochtend zijn mijn lief en ik voor de 1e keer naar de VK geweest. Was erg leuk en informatief! We hebben de vragenlijst doorgelopen en lief stelde zowaar ook wat vraagjes ;)
    En het mooiste komt nog; op 29 december mag ik (al) voor mijn eerste echo. Dus met Oud en Nieuw kunnen we meer mensen gaan inlichten. En eindelijk zien we dan ook iets echts; nu zijn de zwangerschapstesten en de klachtjes een bewijs dat ik zwanger ben, straks hebben we ook echt beeld. Ik ben helemaal happy!!!

    Liefs, Lise
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hihi
    Fijn dat je zo'n leuk gesprek hebt gehad bij de verloskundige.
    Heel veel plezier toegewenst met de echo!!!
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat leuk voor je!! Nu is het toch al wat echter he, als je naar de vk bent geweest ;) Veel plezier de 29e!! (ik moet dinsdag voor de 1e echo)
    P.S. Heb je ook het hartje al gehoord?? Bij mij heeft ze dat namelijk wel geprobeerd de eerste keer en is ook gelukt dus dat was al een hele geruststelling :D
     
  4. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    De VK heeft (raar genoeg trouwens) niet naar mijn lichamelijke toestand gekeken. Had ik eigenlijk wel verwacht. Waarschijnlijk doet de ene VK dat wel en de andere niet. Had het wel gewild, weet je ook of je het hartje hoort. Nou ja, maar afwachten tot de 29e. En voor jou Daan, spannend, die 1e echo. Veel plezier alvast!
     
  5. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Fijn dat het zo positief is verlopen, en het mooiste bericht is een natuurlijk de echo!! Op naar een geweldig 2006 voor jou en je man lief!!!

    Groetjes Carry
     
  6. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Wat gaaf dat je zo snel een echo hebt! Ik hoorde vanmorgen dat ik 13 jan. al voor een echo mag. 'T heeft toch voordelen als je op je 36e zwanger bent! hihi
     
  7. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik mag ook de 29e voor een echo!! Ben afgelopen woensdag voor het eerst bij de vk geweest. Het leek mij ook heel leuk om met oud en nieuw echo foto's te kunnen laten zien! En als alles goed is, kan ik dat nu nog doen ook! Whiieeee!!
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat fijn.....iedereen succes met de 1e echo!!!!
     
  9. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Nala, wat toevallig dat je ook op de 29e je 1e echo hebt! Ik had zelf gedacht dat mijn VK helemaal volgeboekt zou zijn, maar gelukkig niet. En met Oud en Nieuw hebben we dan, zeker voor het nieuwe jaar, echt bewijs in handen, jippie!
    Gaan we ons samen verheugen, nog effe en dan is het de 29e. Bedankt voor de leuke berichtjes allemaal!
     

Deel Deze Pagina