Mijn bijzonder lief meisje vienna

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door LovePoison, 7 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Lieve dames,

    Het is voor mij alweer een tijd geleden dat ik hier ben.
    Heb lang getwijfeld of ik hier een bericht zou plaatsen maar ik kan niet meer.

    4 september 2020 is mijn dochtertje vienna van 2,5 jaar verdronken.
    Ik was aan het werk. Mijn man was thuis met de kinderen.
    Ik had een late dienst. En ik kreeg later op de avond bericht dat mijn dochtertje kwijt was. Wat voelde ik me machteloos. Ik kon niks doen en was zo ver weg.
    De politie was al op zoek. Ik ben later opgehaald door de politie en van hun kreeg ik te horen dat ze in de sloot was gevallen en dat ze bezig waren met reanimeren. Ik wilde alleen maar naar haar toe. Toen we in mijn straat aankwamen stond het vol met politie, brandweer en ambulance.
    Toen zag ik haar liggen en ben naar haar toe gerend. Ze waren nog steeds bezig met reanimeren. Het mocht helaas niet baten. Ze was er niet meer.
    Ik heb haar naar binnen gedragen en op de bank gelegd. Ze zag eruit alsof ze sliep en elk moment wakker kon worden.
    Ik was verdoofd ik kon niet huilen en ik voelde niks.
    Ze heeft 5 dagen hier bij mij in huis mogen blijven tot haar begravenis.
    Het ging niet goed. Ik kon het niet begrijpen, niet geloven. Boos, boos op mijn man dat hij dit zo kon laten gebeuren. Boos dat hij haar niet heeft gevonden. Boos op iedereen. Ik wil alleen maar bij mijn dochter zijn. Zo erg dat ik in november een zelfmoordpoging heb gedaan. Slaappillen en alcohol, dat ging mis.. ik ben er nog.
    Ik ben nu wel in behandeling bij een therapeut. Ik doe het voor mijn naaste familie. Maar voor mij hoeft het eigenlijk helemaal niet.
    Sorry voor het lange verhaal. Maar ik weet het allemaal niet meer. Het gemis is te erg. Ook al weet ik dat ik er moet zijn voor me andere 2 jongens.
     
  2. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.692
    7.739
    113
    Vrouw
    Weet niet wat ik moet zeggen maar wilde ook niet zo voorbij scrollen. Heel veel sterkte, heb er geen woorden voor.
     
  3. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.127
    1.926
    113
    Wat een verdriet... Ik heb er geen woorden voor :cry: Een kind verliezen lijkt mij het ergste wat je kan overkomen. Erg dapper van je dat je naar een therapeut bent gegaan, ik wens je veel sterkte en kracht toe.
     
  4. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Veel sterkte. En wat goed dat je al hulp hebt gezocht
     
  5. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Jeetje wat vreselijk. Ik ben er stil van!
     
  6. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Dat is het ergste wat je kan overkomen als ouders zijnde en wat zou het moeilijk zijn wat zou je terug in de tijd willen gaan zodat alles niet gebeurd was,
    Ik wens jou en julie als gezin heel veel kracht toe!
     
  7. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Wat verschrikkelijk! Ik wens jou en je gezin veel sterkte en kracht toe!
     
  8. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Oh wat verschrikkelijk dat dit jullie overkomen is. Echt afschuwelijk en een grote nachtmerrie. Veel sterkte!
     
  9. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.834
    113
    Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte
    Er is op fb een groep voor ouders van een overleden kindje.
    Ik vond het zelf fijn om daar herkenning te lezen, na het verlies van onze kleine Viënna ♡
     
  10. Chelsey88

    Chelsey88 Actief lid

    5 okt 2014
    472
    526
    93
    Geen woorden.. als ik alleen al voorstel wat je meemaakt, kap ik mijn gedachten meteen weer af omdat het ondraaglijk is.

    Wat afschuwelijk, echt je ergste nachtmerrie.
    Mijn oma had altijd een vriendin, haar zoontje net zo oud als mijn vader is ook verdronken in de sloot achter hun huis toe hij 2 was. Het is altijd een beladen onderwerp gebleven, maar die vriendin heeft veel aan lotgenoten gehad.
    Wellicht vind je dan begrip en steun in elkaars verdriet?
    Krijgt je man ook hulp? Het lijkt me voor hem ook een vreselijk zware last..
     
  11. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Dankjewel. Heet deze groep toevallig stichting OOK ouders overleden kind? Daar ben ik al lid van. Kon zelf niet meer vinden eigenlijk
     
  12. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.834
    113
    Lotgenoten ouders van overleden kinderen.
    Het is een besloten groep
     
  13. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Ik lees af en toe wel verhalen van ouders die een kindje zijn kwijtgeraakt. Ik heb alleen niet echt met iemand persoonlijk contact.
    Mijn man heeft ook hulp elke 2 weken komt er iemand bij ons thuis om met hem te praten.
     
  14. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Wat verschrikkelijk heftig en verdrietig voor jou, je man, jullie andere kindjes en iedereen die dichtbij jullie staat. Ik wens jullie heel veel kracht toe en goed dat je hulp hebt gezocht. Blijf praten en dingen doen die goed voelen of bij je passen. Hou je vast aan je ventjes die jou ook nodig hebben en jij hen.
     
    pat1975 vindt dit leuk.
  15. Plopperdeplopperdeplop

    1 feb 2020
    265
    443
    63
    Vrouw
    Och lieve meid. Wat verschrikkelijk, wat een vreselijk verlies. Heel veel sterkte.
     
  16. MotherPrincess

    MotherPrincess Actief lid

    19 okt 2014
    274
    165
    43
    Heel veel sterkte ❤️
     
  17. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Mijn hart breekt bij het lezen van je verhaal. Wat een verdriet. Ik heb geen tips maar bij deze wou ik dat ik je een dikke knuffel kon geven.
    Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies
     
  18. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Wat een onmenselijk verdriet..
    Ik wou dat ik iets kon zeggen om de pijn te verlichten.
    Enorm veel sterkte en kracht wens ik jullie allemaal..
     
  19. Emmaly

    Emmaly Actief lid

    20 aug 2016
    453
    144
    43
    Wat een verschrikkelijke tijd heb je achter de rug en ga je nog dwars doorheen. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar heel veel sterkte in alles. Heel goed dat je professionele hulp hebt gezocht, hopelijk kan dat je stapje voor stapje vooruit helpen. Sterkte!
     
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb dit topic nu al een paar keer geopend en weer gesloten de afgelopen dagen. Wil niet niks schrijven maar woorden schieten letterlijk te kort. Wat een hel beleef je op dit moment samen met je gezin en dierbare.
    Het ergste wat je kan overkomen is het verliezen van een kindje. Ik hoop echt dat jullie met je gezin een toekomst kunnen hebben waar dit enorme verlies een plekje kan krijgen.
     

Deel Deze Pagina