in één woord: SUPER!! Het werd een inwendige echo, dat was in eerste instantie even slikken. Maar, achteraf ben ik er blij om. Heel duidelijk op het scherm (en op de foto's) was ons kindje te zien, met alles erop en eraan. Tjongejonge, wat een druktemaker! (en dat zonder dat ik er iets van merk, hihi) Ook het hartje was (na even zoeken vanwege de beweeglijkheid) luid en duidelijk te horen. Ik moet zeggen dat het me toch weer enigszins gerustgesteld heeft om de kleine te zien en te horen (niet dat ik me echt zorgen maakte, maar je vraagt je toch af hoe het daar vanbinnen allemaal gaat....) 'k moest het gewoon even kwijt! Groetjes, Ramona
Wat een heerlijk mooi moment, hé? Geniet nog maar lekker na. Voordat je het weet dient zich het volgende mooie moment alweer aan. Die blijf je houden, tijdens je zwangerschap! Lekker van genieten hoor.
Wat geeft dat een gelukkig gevoel he, om je kleintje voor het eerst te zien en te horen, geniet er maar lekker van! Liefs Daan
Wat goed nieuws! Lijkt me heerlijk om dat allemaal te zien je zal dan wel met een super big smile naar buiten komen Geniet van je zwangerschap gr. cassandra
Dank allemaal voor de lieve berichtjes. Nu kan ik inderdaad echt goed gaan genieten (alhoewel ik op dit moment last heb van een gigantische huilbui , maar die gaat wel weer over!) Liefs, Ramona