mijn eerste topic

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mashaa, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mashaa

mashaa Lid

4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    Nou hier mijn eigen eerste topic

Ik heb nog een twee dagen te gaan voor ik mag testen.
    Mijn vraag is, rond de tijd dat de innesteling zou zijn en twee dagen erna voelde ik aan de linker kan op de plaats van mijn eierstok dat het hard was. Net alsof ik een harde steen daar op de plaats had zitten.
    Dit was echt zeker een week na de ovulatie dus dat had het echt niet kunnen zijn. Ik voel mijn ovulatie wel heel duidelijk en zo voelde het absoluut niet.

Daarnaast is het zo dat ik rond mijn tepel een donkere plek heb gekregen en ze lijken wel groter te worden. Ik lees vaak dat ze nu ontzettend gevoelig moeten zijn als ik zwanger zou zijn. Maar het stomme is dat normaal een week voor mijn NOD (eigenlijk OD haha) mijn borsten zeer gevoelig zijn en dat zijn ze nu helemaal niet, alleen die dondere plek en daarnaast zie ik een ader heel licht helemaal richting mijn hals lopen.
    Zou dit dan juist een teken zijn?

En hebben andere vrouwen gehad dat tijdens de innesteling ze ook zo'n steen hebben gevoeld? Heb die dagen overigens ook steken gevoeld.

En die duizeligheid is heb ik bijvoorbeeld alleen als ik opsta, dat heb ik niet zomaar en normaal al helemaal niet hoogstens als ik echt veeeeel te snel opsta.

WIE OH WIE HERKENT DIT?
    Heel veel Liefs Shiro

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Het enige wat ik je kan zeggen is dat niet iedere vrouw pijnlijke borsten krijgt vanaf het begin, er zijn er ook waarbij het nog weken duurt... Voor de rest weet ik het niet...helaas afwachten meid. Succes!

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    het zal afwachten zijn meid.
    een vrouwenlichaam kan je goed voor de gek houden als je graag een beeb wilt.
    succes met testen.
    hoop dat je ++ mag testen

4. mashaa

mashaa Lid

4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    Inderdaad het kan idd. Maar dan houdt mijn lichaam me nu wel erg voor de gek! Als het goed is, ben ik nu een dag overtijd, mijn cyclus is meestal 27 dagen maar heel soms 28 dus ik ga morgen testen! Spannend hoor.
    Morgenochtond en dan moet ik ook nog solliciteren dus ik hoop maar dat het positief is, dan kan ik stralen op mijn sollicitatie!

groetjes!

Deel Deze Pagina