mijn fysiotherapeut is ook zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loes1980, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Dag dames, zoals jullie zien ben ik ruim 28 wk zwanger.
    Afgelopen vrijdag ga ik naar de fysio ivm bi, blijkt mijn fysiotherapeurt ook 31 wk zwanger te zijn:)
    Aan de ene kant is dat heel leuk. Was ook grappig, ik moest op mijn zij draaien en met 1 been opgetrokken, zij die geklemt tussen haar heup en omhoog wiegen om mijn bekken los te krijgen. Waren we gewoon buik tegen buik. Enigsinds leuk en mijn kleine meid ging lekker schoppen:D
    Aan de andere kant geneer ik me een beetje. Zij is heel mooi slank (op haar mooie buik na dan natuurlijk) en ik niet. Ik ben normaal gesproken 95 kg met een lengte van 1.80m. Dus niet gelijk echt heel dik, maar wel gezet en groot:). En ik heb dan vrij stevige benen:(
    Nu gaf ook mijn fysio toe (na de 2e keer vragen) dat zij ook last heeft van bi. Toch werkt ze nog door en stopt pas met 34 wk.
    Ik heb bewondering voor haar dat ze met zo'n beroep doorwerkt (en dat heb ik haar ook gezegt. tenminste dat ik het knap vond)
    Maar wat ik er niet bij vertlede (en ook niet van plan bent) is dat ik me geneer dat ik dan daar zit en ook nog met mijn zware benen haar zo hard zie werken. Morgen moet ik weer.
    Snappen jullie mijn gevoel?
    Weet verder ook niet wat ik wil met deze bericht, gewoon van me af schrijven denk ik:)

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Vergelijk jezelf niet met iemand anders!
    Iedereen beleeft het anders en vult het anders in.
    (wat werk betreft he?!)

Qua lichaamsvergelijkingen snap ik je helemaal, maar ook daar geld, niet te veel vergelijken.
    (mijn vk is 3 weken verder zwanger, nou die heeft me een mooie buik... daar kom ik aan met mn 'babyvetrol'

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik snap je helemaal! (qua gevoel dan, mijn fysio is bijna 60 ofzo, dus ik hoef me niet met haar te vergelijken)
    Maar heb eigenlijk altijd gezegd: Ik hoop niet dat ik ooit tegelijk samen met schoonzusje zwanger ben. Zij is heel slank en haar zal zo'n buikje vast mooier staan dan ik. Nu willen zij voorlopig nog lang geen kinderen en ik ben 16 week zwanger dus nu gaat het sowieso 'goed'.

Heb zelf overgewicht (ben 1,86 en heb BMI van 34) en het valt me al reuze mee dat mijn buik toch best goed zichtbaar wordt (zie evt. fotoalbum in profiel)
    Maar ik ben ook iemand die vaak aan vergelijken is hoor. Ook al gaat het goed met je eigen zwangerschap en is mijn buik goed zichtbaar (sneller dan ik had verwacht)

Tsja ik moet me er overheen zetten. Ik ben niet slank, zal het misschien ooit wel weer worden, we'll see. Belangrijkste is dat je iets heel moois in je buik hebt zitten;)

Deel Deze Pagina