Hey Meiden, Heb deze ronde getest met Wondfo ovutesten. Zouden jullie misschien even met mij mee willen kijken? Liefsss Bekijk bijlage 71917
Je piek moet echt nog komen hoor tenzij je iemand bent waarbij ovulatiestesten soms slecht uitvallen. De reden is omdat je geen meerdere 'positieve' hebt na elkaar voor een paar dagen. deze is van mij met wondfo en echt geen twijfel mogelijk + : Bekijk bijlage 71948
hmm vind ik pers beetje onzin over die piek! ik had in 2 cycl waarvan alle 2 zwangerschappen ,, 1 pos ovutest had. de rest wel een duidelijke 2e streep maar wel neg dus het kan wel degelijk,,zon pos test als hierboven heb ik nog nooit gehad,, ze waren allebei even donker maar niet donkerder
Tja mijn ovu testen worden ook niet duidelijker als even donker...ik snap er ook niets van ze maken me gek
Whoehoe, heb een positieve ovutest. Hij spat van het stripje af Dus vanavond aan het klussen en hopelijk is het raak
Zie dat is hetgene wat ik bedoelde iets duidelijker dan ineens niets en dan knaller ,doe jullie best!