mijn schoonmoeder verknalt mijn relatie en zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bieke24, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bieke24

    bieke24 Actief lid

    21 mrt 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    Hallo Dames

    Ik moet ff mijn verhaal kwijt. :(
    Heb vandaag voor de zoveelste keer een grote ruzie met mijn schoonmoeder gehad. :(
    Heb mijn ouders gebelt en die zijn me komen ophalen.

    Mijn vriend en ik hebben een huisje gekocht dat hij met zijn vader aan het verbouwen zijn.
    Hoe graag ik ook wil helpen het kan en lukt me gewoon niet.

    Ik heb last van bekkeninstabiliteit en kan dus niet tot nauwelijks nog lopen.
    Ook heb ik veel last van bandenpijn dus verga soms ook nog eens van de buikpijn.
    Door de bekkeninstabiliteit heb ik mijn huurkamer moeten opzeggen en zou ik voor een paar weken bij mijn schoonouders intrekken tot het huisje van ons klaar is.
    Ze hadden hetzelf aangeboden notabenen.

    De eerste 2 weken gingen goed.
    Totdat ik vorige week bij de bedrijfsarts ben geweest en die me acuut heeft doen stoppen met werken omdat hij de bekkeninstabiliteit te erg vond om nog mee te werken. :cry:
    Dus heb ik met haar daar ruzie over gehad want haar zoon was druk met de woning bezig en ik kon nu niks meer doen dus ik ben een niets nut. :(

    Vandaag kom ik daar binnen begint ze als een viswijf tegen me teschreeuwen dat ik 2 gezichten heb en ik me aanstel en alleen maar aandacht wil en ik helemaal geen last heb van mijn bekkens en banden en de buikpijn dat was ook niet echt en nog meer bla bla bla bla.
    Dus ik wil op een normale manier met haar praten pakt ze me vast gooit ze me zonder pardon de deur uit en met de mede deling dat ik van haar zoon moet afblijven en hem met rust moet laten want aan zo iemand als mij heeft hij nx hij werkt zich rot en ik lig op mijn luie kont te niksen.
    Ik weet echt niet meer wat ik met dit gedoe aan moet. :cry:

    Mijn vriend heeft me nog gebeld om me over tehalen om terug tegaan
    Maar ik ben gewoon weg gegaan en geen kip die nog naar me omgekeken heeft.
    Het zit me allemaal zo hoog dat is echt niet normaal. :cry:

    Ook zit ze al 25 weken tezeiken dat ik er niet aan moet denken dat zij zullen oppassen op de kleine want dat is hun taak niet moet de kleine maar ergens heen brengen.
    Ze denkt echt dat ze daar leuk mee is maar dat ze me daar pijn mee doet dat snapt ze niet.

    Ik zie het echt niet meer zitten :cry:

    x x x bieke :cry:
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.807
    32.714
    113
    hee meid, ik heb niet direct advies voor je, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Ik vind het echt gemeen om zo over je te oordelen, hoe denkt jouw vriend hierover? Neemt hij het wel een beetje voor je op?

    Liefs suus
     
  3. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje meid !
    Jij treft het ook niet :(
    Ook echt heel gemeen... Zo'n arts gaat jou echt niet ZOMAAR thuis laten blijven hoor !
    Ik vind ook dat jouw man/vriend voor jou op moet komen, want dit is gewoon schandalig, je moet helemaal geen stress hebben tijdens een zwangerschap !
    Kan jouw vriend niet evt. voorlopig bij jouw ouders intrekken ?

    Heel veel succes en sterkte -xxx-
     
  4. Ylana

    Ylana Actief lid

    6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje wat een verhaal...
    Het eerste wat in mij opkomt is dat ik de houding van je vriend, zover ik nu lees, behoorlijk onder de maat vind.
    Laat hem eens een vent wezen en zijn mond open trekken!
    Het is toch schandalig dat zijn moeder het lef heeft om zo tegen jou tekeer te gaan...?!?
    Verder zou ik als ik jou was kijken of je niet de resterende tijd die je nog moet voordat je huisje klaar is, bij je ouders kan uitzitten. Ik denk dat dat iedereen ten goede komt.
    Als laaste zou ik als ik jou was je schoonmoeder even helemaal links laten liggen. Denk nu eerst aan jezelf en aan je kind.
    Wij hebben ook het contact met mijn schoonmoeder verbroken en die zijn we nu weer langzaam aan het herstellen.
    Kies voor jezelf!
     
  5. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wat een toestand Bieke..,
    Je vriend moet in mijn ogen zich eens goed realiseren dat hij voor jou en de kleine moet kiezen en niet voor zijn moeder..
    En inderdaad een arts stuurt je niet zomaar naar huis die heeft liever dat je werkt want thuis zitten kost geld..

    Sterkte de komende tijd.
     
  6. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tjee meidje wat een verhaal
    ik zelf vind dat je vriend echt wel achter je moet staan hoor je bent immers wel de moeder van zijn kindje !
    ik wens je veel succes en sterkte en hoop dat het snel weer ok is tussen jullie
    en als het echt niet werkt met je schoonouders moet je afspraken maken want het is ook jou huis !
     
  7. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    'jeetje wat een heks! (schoonmoeders vertel me wat ;) )
    Ik snap je vriend niet,hij hoort tegen zijn moeder te zeggen dat ze zich nergens mee bemoeit.
    Nu zegt ze nog dat ze niet op jullie kindje wilt passen maar zodra het er is gaat ze geheid ook over je kleintje de baas spelen.
    Probeer toch te genieten van je zwangerschap en ga zeker niet terug naar je schoonouders.
     
  8. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Halleluja zeg, wat is dat voor figuur? Ik zou daar snel wegwezen, wat denkt dat mens wel?
    Ik vind dat je vriend ook wel een beetje ballen mag krijgen hoor. Ga lekker genieten meid, en laat je vooral niet gek maken. Want het is strakt jou kind en zij hebben daar niks, nada, noppes over te vertellen.
     
  9. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    meissie toch, daar wordt het allemaal niet beter van! ik zou persoonlijk het contact met je schoonmoeder verbreken, hier heeft niemand iets aan. en inderdaad, je vriend mag wel iets duidelijker een kant kiezen. het is niet fijn als je er tussen zit, maar dit kan toch ook niet! ik hoop dat jullie er met z'n twee nog wel uit gaan komen, zonder schoonmoeder leven is moeilijk, maar niet onmogelijk, wij hebben het ook lang gedaan.
     
  10. bieke24

    bieke24 Actief lid

    21 mrt 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    ik heb het idee dat mijn vriend bang is voor zijn moeder.
    hij durft ook nergens tegenin tegaan.
    Hij neemt het wel een beetje voor me op maar daar is ook alles mee gezegt.
    hij belt me nu wel constant dat hij het rot vind en ons mist en wij er onder leiden en zo maar daar heb ik nu nx aan had hij toen straks moeten doen.

    ik blijf ook lekker bij mijn ouders zitten.
    en als het huisje klaar is ga terug naar mijn vriend toe
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    gelijk heb je meid. hij zal zelf die stap moeten nemen om los te komen van zijn moeder. mijn ex was zo en mijn man ook. mijn ex heeft het niet kunnen doen, mijn man gelukkig wel en sindsdien gaat het veel beter, zelfs tussen mij en mijn schoonmoeder. klinkt heel naar, maar ze weet nu waar ze staat en dat is niet meer op nr 1, dat ben ik met ons frummeltje en daarna zijn familie. daar heeft ze zelf ook erg aan moeten wennen.
     
  12. Shelly

    Shelly Actief lid

    23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ik neem aan dat je vriend je wel gelijk geeft dat je niet meer bij zijn moeder blijft zitten?
    Ook al is hij "bang" voor haar?
    En ik weet inmiddels precies wat bekkeninstabiliteit inhoud hoor, laat je niet gek maken, probeer een goede balans te zoeken tussen wat je doet en verder alleen uitrusten!
    Bij alles wat je doet moet je lichaam heel lang uitrusten, anders word het alleen maar erger.
    Ik snap wel dat sommige mensen het totaal niet snappen wat het inhoud, maar da's hun probleem.
     
  13. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    jeetje zeg wat een heks om zo tegen je tekeer te gaan! ik zou idd ook lekker weg blijven daar tot jullie huisje klaar is en jullie lekker SAMEN kunnen genieten van de zwangerschap! van zoiets moois zou je toch lekker moeten genieten en zeker niet laten verpesten door je schoonmoeder (zit ze in de overgang ofzo gna...)
     
  14. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik zou zeggen "Ik ben blij dat jij er zo over denkt, heb ik geen last van jou ge-bemoei!" Dat gezeik met schoonmoeders.. :x
     
  15. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Jee zeg, wat een heks is dat.
    Hoe lang zijn jullie al samen? Is ze altijd zo geweest?
    Het lijkt mij ook t type schoonmoeder dat een sleutel wil vh huis van haar zoon.
    Lijkt me niet handig in jullie geval.
     
  16. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    damned......
    wat een B*tch!

    eerlijk... 1e wat in mij opkomt is de vraag of je vriend het wel voor jullie gezin gaat opnemen als jullie eenmaal in het huisje zitten?

    Ik weet natuurlijk niet wat voor een jongen het is maar 1 ding weet ik zeker als mijn schoonmoeder mij zou behandelen hoe de jouwe dat heeft gedaan. Dan had mijn vriend HAAR vastgepakt en de deur uitgezet!

    Probeer er wel goed met hem over te praten! Het moet dadelijk natuurlijk wel zo zijn dat jullie (als gezin) 1 zijn en niet dat het verdeeld wordt zodra schoonmoeders in de picture is.

    Heel veel succes meis!
     
  17. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wat een heks! :confused: Hoe durft ze je zo aan te raken trouwens?
    Ik had dat echt niet gepit, meteen knock out geslagen :evil:

    En erg jammer dat je vriend het niet voor je opneemt. Laat hem als een echte kerel zijn bek open trekken tegen zijn moeder. Dat heb ik die van mij ook geleerd. Hij moet het voor jou opnemen! Jij en de kleine moeten nu nummer 1 voor hem zijn, niet zijn ma.
     
  18. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Wat een verhaal,Bieke!Ik vind ook dat je vriend achter jou moet staan!Die woorden van je schoonmoeder slaan echt helemaal nergens op,want zij kan tenslotte niet jouw klachten aanvoelen en als je arts het zo gezegd heeft,dan heeft ze dat gewoon maar zo aan te nemen!Succes meid!
     
  19. bieke24

    bieke24 Actief lid

    21 mrt 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    we hebben 4,5 jaar een relatie.
    Sinds dat ik zwanger ben doet ze zo raar tegen me.
    Van tevoren deed ze heel normaal en had ze nooit problemen met me of ik 1 keer in de week daar was of elke dag.
    ik zelf heb heel erg het vermoeden dat ze jaloers is.
    Zij heeft er 15 jaar over gedaan om kinderen te krijgen.
    en bij ons is het het dat ik door de pil heen zwanger ben geraakt.
    En zij had verwacht dat ik het kindje weg zou laten halen want dat was het eerste wat ze zei.
    Ook is ze nu de hele tijd tegen mijn vriend en ik bezig kind krijgt kind nouja ik ben er 24 en mijn vriend is er 26.
    Dus waar dat vandaan komt weet ik niet.

    Maar ik merk zo erg dat het me zo hoog zit.
    Ben opgestaan met hevige buikpijn durf alleen nx tegen mijn ouders tezeggen.
    Want dan gaat mijn moeder echt door het lint heen.

    Ik hoop inderdaad ook dat mijn vriend zich nu eens bedenkt wat belangrijker voor hem is zijn ma of de kleine en ik.
    En ik hoop niet dat zijn ma een sleutel moet of wil hebben. :x
     
  20. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Meid misschien doe je er wel goed aan om het toch tegen je ouders verteld. dan gaat ze maar door het lint... Denk echt aan jezelf meid en erover praten is heel belangrijk hoor!
     

Deel Deze Pagina