mijn symtonen en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 23 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Je leest af en toe dat vrouwen voor de NOD al voelen dat het anders dan anders is.
    Bij mij was dit helemaal niet het geval, dit was de eerste keer dat ik dacht, ik ben niet zwanger, terwijl ik de vorige keren echt iets anders voelde.
    Ik had echt heftige steken in mijn buik en dacht dat ik eerder ongesteld ging worden.
    Voor de res was ik wat duizelig en wat emotioneler. Ook had ik last van hoofdpijn, wat ik normaal gesproken zelden heb.
    Pijnlijke borsten en tepels.

    Toen ik niet ongi werd op mijn NOD dacht ik: ben er te veel mee bezig, komt binnenkort wel.. en ja kreeg ook bruine afscheiding. Maar toen ik een week over tijd was.. dacht ik laat ik toch voor de gein (dat dacht ik echt) even testen.. en tot mijn verbazing kreeg ik 2 strepen..
    Een hele vreemde gewaarwording, aangezien ik me al helemaal op had voorbereid dat ik ongi ging worden.
    Nu ook, ik heb helemaal nog geen verschijnselen, alleen ben veel sneller koud (misschien een verschijnsel)
    Voor de rest helemaal niet misselijk of wat dan ook.

    Zo kan het dus ook, je heb op sommige sites van die testen waarop je kan invullen wat voor symtonen je hebt, en bij mij kwam eruit dat ik me voor moets bereiden op mijn :evil: :evil:
    Nou ja zo zie je maar weer, ieder lichaam is anders..

    Dit wou ik gewoon even kwijt.

    Groetjes Kalush
     
  2. emma

    emma Actief lid

    21 nov 2005
    113
    0
    0
    Dank je Kalush voor het delen van jouw symptonen voor NOD.
    Die testen op sites zijn echt voor de fun, er was ook al iemand anders hier op het forum die volgens de test absoluut niet zwanger kon zijn, en het wel was die maand. Je was al een week overtijd, had je geen temperatuur bijgehouden?

    Oh ja, nog van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!!
     
  3. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Gelukkig maar dat je nu nog niet veel verschijnselen hebt!! ik hoorde eens van een collega hier die 9 maanden lang ziek was.. en tja kan je nagaan met die tests online, echt niet te geloven hahaha
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik vind die tests online juist hartstikke leuk :)
    Maar wel gewoon als tijd verdrijf , niet om te kijken of ik echt zwanger zou kunnen zijn ;)

    Geweldig Kalush , dat je nog niet zo veel symptonen hebt .
    Hoop ook voor je dat dat zo blijft , geloof me dat is heerlijk zwanger zijn :)
    En ik kan het weten , heb het 2x zo gedaan :p

    Geniet er van meis , veel geluk ;)

    Groetjes Joyce
     
  5. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Gefeliciteerd meis!!

    Ik heb dezelfde klachten... dus ik hoop het een beetje...
    Ga er maar niet vanuit hoor....
     
  6. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Nog even een vraag Kalush... Heb je lang last van bruine afscheiding gehad en echt het gevoel gehad dat je ongi ging worden. Dus echt krampen enz...
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ben maar blij dat je nergens last van hebt Kalush.
    Lijkt me geen pretje elke morgen boven de pot te hangen en je borsten vast te moeten houden als je de trap afloopt ;) .

    Bij m'n 1e had ik ook geen symptomen; voelde me totaal niet zwanger.
    Heb ook een test gedaan omdat ik overtijd was en dat was ik nog nooit geweest.
    Heb verder ook geen kwalen gehad en heb tot 3 dagen voor m'n bevalling gewoon gewerkt.
    Was alleen wel erg onzeker in het begin want kwaaltjes hoorde toch bij een zwangerschap, dacht ik.

    Geniet ervan.
    Silly
     
  8. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik had, en nog steeds last van bruine afscheiding. Alleen na mijn NOD waren de ongi krampen opeens weg.. en voelde opeens wat anders..
    Iets wat ik nu ook nog voel.. soms een stekerig gevoel aan de zijkanten, heel vraag..
    Morgen ga ik naar de HA en dan horen we wel even wat hij hiervan zegt.
    Gisteravond (gek mens ben ik eigenlijk) vloog het me opeens aan. Ik dacht: Wat moet ik nu? Wat gebeurd er nu.
    We moeten nog verhuizen, wanneer weten we nog niet.. krijg ik alles van te voren wel af.. vind mijn man het wel net zo leuk als ik..
    Heb even een lekker potje zitten janken..
    Mijn kereltje zat er bij en keek erna.. het enige wat die zei was: Dit kan ik de komende maanden dus verwachten..
    Hihi.. ach ja dan valt er ook niet met me te praten.. maar goed..

    Voor de rest nergens nog geen last van!

    Groetjes Kalush
     
  9. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger..vreemd eigenlijk..

    heb wel dezelfde symptonen als jij..
    Heb toen 2 dagen voordat ik eigenlijk ongesteld zou worden last gehad van een beetje rozige achtige afscheiding..dacht dus dat ik ongesteld zou worden..maar de ongesteldheid is nooit gekomen..
    Verder had ik gewoon last van ongesteldheidskrampen..
    En dat is nog steeds het geval..
    kramp in mijn onderbuik en aan de zijkanten..maar vooral savonds en snachts..maar het is wel minder..
    verder bij vlagen misselijk maar niet zo misselijk dat ik niet kan eten ofzo (helaas denk ik dan soms)
    en mijn borsten zijn gevoellig maar dat is nu ook wat minder..

    Ik kan het nog steeds niet geloven..ook omdat ik er helemaal niet zo'n last van heb..vind het zo vreemd..als alles goed gaat zit ik over 9 maanden gewoon met een baby...zoo vreemd..,
     
  10. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hai Gulay

    Ja vreemd idee is dat hé.. ik heb dat ook, kan me helemaal geen voorstelling van maken dat ik over een maand of 3 met een dikkere buik rond loop.. en al helemaal niet voorstellen dat we over 9 maanden een kindje hebben.
    Het is nu nog zo 'onecht' je voelt eigenlijk nog niks, je ziet niks...
    Vreemde gewaarwording.
    Ik vraag mijn man wel eens wat hij er nou van vind.. hij zegt ook van: ik zie niks, het enige wat ik gezien heb is een staafje waarop stond: zwanger.
    Voor de rest is er niks veranderd...

    Ach we zien wel, maar het is allemaal nog zo onwerkelijk!

    we zien het vanzelf Gulay..

    Groetjes Kalush
     

Deel Deze Pagina