geschuif?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dora en Boots, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

    Dora en Boots Niet meer actief

    Hallo,
    Volgens mij begin ik de baby te voelen!
    Maar in plaats van de plopjes voel ik een soort geschuif in mijn buik.

    Zou dit dan wel de baby zijn?
     
  2. Lelie4

    Lelie4 Actief lid

    10 feb 2008
    182
    0
    0
    Ik denk dat het moeilijk te omschrijven is wat je nou precies voelt en iedereen ervaart dit anders denk! Het kan goed je baby zijn maar dat merk je vanzelf als het regelmatig komt en steeds harder wordt!

    Geniet er lekker van want voor je het weet steken er hele ledematen uit je buik :)
     
  3. Murron

    Murron Actief lid

    13 aug 2007
    127
    0
    0
    Nou ik ben zo blij dat je het vraagt..want ik heb precies hetzelfde.
    Voel soms ook wel plopjes, maar meer geschuif langs mijn buikwand zeg maar. Heel gek.Alsof ie zich omdraait ofzo. Dacht al dat ik de enige was, want iedereen hoor je maar over plopjes, tikjes, vlindertjes etc,etc.
     
  4. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    HI...

    herken het gevoel hoor...
    Hier voelde ik in het begin wel soms de plopjes, maar ook meer het "woelen".....

    Voel de kleine ook al een tijdje precies liggen als ik op mn rug lig..... de buik is aan die kant gewoon harder en ik voel t kontje of de schouders..... (denk ik)...

    Dus het 'gewoel"wat je voelt is (denk ik) wel de kleine hoor... al kan ik natuurlijk niet zeggen of je hetzelfde voelt...
     
  5. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.459
    1.636
    113
    Brabant
    bij mij voelde het als een soort luchtbel die zich verplaatste.. Een beetje schuiven, een beetje tja...:)
     
  6. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.459
    1.636
    113
    Brabant
    bij mij voelde het als een soort luchtbel die zich verplaatste.. Een beetje schuiven, een beetje tja...:)
     
  7. Dora en Boots

    Dora en Boots Niet meer actief

    Haha! wel blij dat er mensen zijn die zich erin herkennen, maar blijft zo onduidelijk om te beschrijven!

    Ga er maar vanuit dat het de baby is, want heb dit nooit eerder gehad!

    bedankt voor de antwoorden
     
  8. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Hier ook meer geschuif destijds dan plopjes... :)
     
  9. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.853
    7.620
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    och meid, dat is je beebje hoor, geniet er nog maar van, want inderdaad, straks komen er billen en voeten de lucht in en ben je blij als de baby een dagje een keer GEEN billendans a la shin shan doet.
     
  10. Arevinol

    Arevinol VIP lid

    7 okt 2007
    7.759
    2
    0
    mama!
    Hoi!

    Ik voelde opeens ook allemaal geschuif langs de wand vanmiddag! Dus dat was t echt!
    Inderdaad alsof er een luchtbel of golf langskomt ofzo!

    Ben nu aan t wachten tot t weer komt, maar dan doet ie het natuurlijk niet! Hoe vaak voelen jullie t?
     
  11. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Het eerste wat ik voelde waren tikjes, maar een weekje later (vanaf ongeveer 16 weken) voelde ik ook geschuif langs mijn buikwand. Dat geschuif voel ik nu zelfs vaker dan schopjes. Ik voel het nu elke dag wel een paar keer, maar alleen overdag en 's avonds. 's Nachts en 's ochtends vroeg slaapt meneertje volgens mij. Geniet maar van dit gevoel ;)
     

Deel Deze Pagina