Minder werken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chanoetje22, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanoetje22

    Chanoetje22 Actief lid

    3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    Hallo,

    ik heb een vraagje, ik heb de l aatste tijd zo een vreselijke pijn in mijn onderrug en mijn buik word steeds zwaarder.. ook doordat ik een vrij klein postuur heb is het voor mij erg zwaar.. ik werk nu nog fulltime tot november maar ik denk neit dat ik het zolang volhoud.. ik moet voor mijn werk namelijk de hele dag achter de computer zitten en mijn baas word boos zodra ik mij een keer ziekmeld en vind dat ik me aanstel. nu kom ik dus elke dag naar me werk en zit van 9 tot 5 met hele erge pijn. is het mogelijk dat ik van mij verloskundige ook een briefje mee krijg dat ik wat minder zou moeten werken? misschien dat hij dit wel serieus neemt dan.. ik heb pas over 2 weken weer een afspraak bij mijn vk dus vandaar deze vraag.

    groetjes
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Chanoetje22,

    de vk mag alleen een advies geven want ze is geen arts. Maar ook mondeling vanuit jou moet dit voor de ARBO arts genoeg zijn. Want met deze moet je dit bespreken en eigenlijk niet met je baas. Dat gebeurt natuurlijk wel, maar de ARBO-arts kan wel een andere werkwijze voor je verplichten. Kortere werktijd of aangepast werk. Dus klop echt bij de bedrijfsarts aan, die heeft hier zeker wel ervaring mee en kan je helpen, want aan een halve kracht die met tegenzin gaat werken hebben ze ook niet veel toch ;).

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina