Minimale symptomen begin van de zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mxm, 30 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik weet net dat ik weer zwanger ben. Nu zag ik altijd topics met vrouwen die zeiden: ik heb bijna geen symptomen en toch zwanger. En reageerde ik doodleuk: Dat hoeft ook niet, je test is mooi positief, genieten maar. Ik had tot gister iedere dag het bekende honger gevoel. Gister zat er al langer tijd tussen, en snachts had ik het ook als ik ff wakker werd. Maar nu vannacht niets meer. Geen pijnlijke borsten, geen hongergevoel. Dus echt niks.... Ja geen menstruatie.. die zou vandaag/morgen moeten zijn. Oef, ik vind dat echt hard lastig. Ik hoef niet kotsend boven de pot te hangen, maar het voelt wel beter; meer symptomen.. Vast erg herkenbaar? :(
     
  2. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Als ik geen test gek was had ik het pas gemerkt wanneer ze gingen schoppen .

    Misschien voel je over een paar dagen wel meer ik zelf was pas echt gerust dat het goed zat toen ik de baby's ging voelen .
     
    mxm vindt dit leuk.
  3. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Ik had het de eerste weken ook heel erg op en neer gaand, maakt je idd heel onzeker.
    Vanaf een week of 8 werd het steeds meer en nu zakt het net weer iets af.. al moet ik zeggen dat ik mijn avonden nog steeds misselijk doorbreng.
    En wat jezelf ook altijd zegt, je testen lopen prachtig op, probeer je daaraan vastste houden! En hopelijk mag snel even gaan spieken:)
     
    mxm vindt dit leuk.
  4. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Lastig he, die eerste weken. Ze zijn zo onzeker en je moet maar er maar op vertrouwen dat alles goed zit. Zoals je zelf al zegt en weet, kwaaltjes zeggen niks over de zwangerschap.

    Probeer positief te zijn en geniet vandaag dat je geen kwaaltjes hebt, wie weet krijg je ze morgen dubbel zo hard terug ;)
     
    NiVa0230, miniVosje en mxm vinden dit leuk.
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.168
    6.693
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor. Had voor mijn positieve test wat kwaaltjes, die werden toen wat minder en na 6 weken nam alles weer hoe en was ik echt heel moe en misselijk. Het komt vast nog;)
     
    mxm vindt dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bij mn 1e had ik ook 0 symptomen, t was echt dat ik een positieve test had, dat ik wist zwanger te zijn.
    Bij de 2e kreeg ik na 6 weken wat symptomen :)
     
    mxm vindt dit leuk.
  7. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    Hier ook hoor meis. Als je in ons uitgerekend clubje leest, heeft iedereen al best heftige kwaaltjes. Hier dus ook niet. Geniet van het zwanger zijn & probeer te vertrouwen op je lichaam. Komt goed. ❤️
     
    mxm vindt dit leuk.
  8. Shirleymommy

    Shirleymommy Fanatiek lid

    28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik ben in de 4e ronde zwanger geraakt. De eerste 3 was ik elke rond weer zwaar overtuigd dat ik zwanger was. Want ik voelde alles. Pijnlijke borsten. Af en toe misselijk. Veel honger. Ik had zelfs blauwe aders op mn borsten. En bij de 4e ronde wachtte ik op de menstruatie die maar niet kwam. Ik wist het zeker. Ik ben niet zwanger want ik voel helemaal niks! 0,0!! Ook ik maak me zorgen over de zwangerschap en dat terwijl het mijn derde zwangerschap is. Jouw gevoelens zijn erg herkenbaar.
     
    mxm vindt dit leuk.
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij beide zwangerschappen kreeg ik pas met 6/7 weken klachten.
     
    Vero0504 en mxm vinden dit leuk.
  10. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had ook eigenlijk nergens last van. Alleen wat hongerig. Nou ben ik eergisteren de 6 weken grens gepasseerd en het is begonnen! Het begon met gewoon heel erg misselijk en nu is er ook echt spugen bij gekomen.
     
  11. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh bah. Wat naar! Moet je veel spugen? Ik voel me wel wat weeïg af en toe. Net ook.
     
  12. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Net 2x in een uur. Ben op de bank gaan liggen en nu gaat het wel. Hopelijk trekt het weg!
     
  13. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Ah gelukkig. Wat ontzettend naar, blegh. Ik hoop niet dat ik het krijg. Heb je al een echo gehad? Of krijg je deze nog binnenkort?
     
  14. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb woensdag de eerste echo :)
     
    mxm vindt dit leuk.
  15. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend!!
     
  16. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.142
    113
    Mijn eerste verdenking was dat t nou wel lang genoeg was dat ik voor jan piep met maandverband liep voor een menstruatie die niet kwam. Denk ram die test er doorheen (in de avond) kan die ook van t lijstje.

    Nooit verwacht dat daar zwanger op zou staan. Man was net met een vriend de deur uit om te gaan sporten...Die kreeg ik niet meer te pakken...zat ik 1.5 uur te wachten tot ie thuis kwam.

    Met 7 weken moest ik overigens over naar de eerste zwangerschapsbroeken, dat was wel een dead give away als je tenger bent.

    Verder eigenlijk geen bijzondere kwalen, ja moe maar dat kon ik onder tig andere dingen schuiven. De sinaasappelsap craving bleek later vanwege foliumzuur te zijn, ik maar denken dat t vanwege t trainen was en mn lijf meer vitamine c wilde.

    Veel later begon de ellende van zuurbranden, bekkeninstabiliteit en uitvallende/slapende benen (dochter trapte nogal vakkundig op wat zenuwbanen).
     

Deel Deze Pagina