Eerste ronde.. wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JuffM, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    We hebben besloten om voor derde kindje te gaan en ben 1 januari gestopt met pil
    3 januari begon bloeding en zot dan nu op dag 34
    Vanmorgen action test gedaan en nog niets
    Eerder ook al paar testen gedaan maar lichaam houd je mooi voor de gek blijkbaar
    Heb nu mn borsten en stuk groter en ik verbeeld het me niet want mijn man begon er uit zichzelf over

    Meer mensen in zelfde schuitje ?
     
  2. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Hoi hoi,

    Hier ook 1e ronde na mirena en ook voor 3e kindje.

    9 januari spiraal laten verwijderen, 12 jan een beetje bruine afscheiding en 13 jan helder rood en 14/15 beetje bruin/roze. Niet heel veel dus ben ik van de dag 13 jan maar uitgegaan met rekenen.
    Helaas blijkt alles toch even in de war te zijn. Ik denk dat mijn cyclus iets heeft overgeslagen want als ik nu moet uitgaan van 13 jan bloeding en gister eisprong gehad zou hebben dan kom ik ongeveer op een cyclus van 36 dagen..best lang. Normaal tussen 28-30 dagen.. maar zo zie je je lichaam houdt je inderdaad voor de gek soms.
    Ben vroeg gestart met ovulatietesten om te kijken hoe het ervoor staat en uiteindelijk vanaf op dag 22 een knal positieve ovulatie test gehad.
    Dus nu is het wachten :confused:
     
  3. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Heb je wel ovulatietesten gebruikt deze maand?
     
  4. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Nee heb niets gebruikt want wilde graag eerst een cyclus afwachten
    Vorige 2 heel sneller geraakt dus wil er niet teveel druk ip leggen maar van andere kant kan ik het niet afwachten haha

    Spannend bij jou ook
    Ik zit ook al op dag 34 en nog niets te bekennen
     
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wij zitten ook in de eerste ronde! Helaas ronde 1 in de mmm, zijn al 2 jaar aan het proberen voor een brusje, maar heb helaas toch weer clomid nodig... hier nu op cd 10, sinds gister met ovu testen bezig, kan ik gelijk zien of de clomid aanslaat ;)
    Spannend allemaal weer! Veel succes deze ronde dames
     
  6. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63

    Oke.. ik was bij de vorige 2 ook snel zwanger..menstruatie afgewacht en maand daarna gelijk zwanger maar vorige zwangerschap ook testeb gebruikt om na de mirena toch inzicht te krijgen in cyclus..nu dus ook gedaan alleen pas op dag 22 positieve test. ( als ik vanaf dag 1e dag bloeding uit ga)
     
  7. haailena

    haailena Actief lid

    24 okt 2014
    458
    5
    18
    Wat spannend allemaal!
    Hier na veel nadenken en twijfelen de knoop doorgehakt en we gaan voor een 3e! Super spannend! Niemand (op 1 vriendin na) weet het. Niemand weet überhaupt dat de wens er is, extra spannend dus.
    Afgelopen vrijdag zou mijn spiraal er uit gaan. Maar de ha kon de draadjes niet vinden.. Nu komende maandag naar de gyn en hopen dat die hem er wel uitkrijgt..
    En dan begint het voor ons ook echt!! Bij de vorige 2 ging het niet vanzelf. Geen regelmatige cyclus beter gezegd, geen cyclus. Dus nu hopen dat het beter gaat. En anders ook hier weer aan de clomid. Gelukkig hielp de laagste dosering dus ik ben positief.
     
  8. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Wat spannend voor iedereen maar zeker als je hulp nodig heb of al gebruikt
    Lijkt me een zwaar traject ! Hoe gaan jullie daar mee om?

    Ik hoop voor jezelf gewoon graag snrl ongesteld tez zijn
    Dan kunnen we echt beetje beginnen
     
  9. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Voor ons ook ronde 1 voor kindje 2.

    Eigenlijk in September al gestopt met de pil, maar in November bericht dat mijn moeder terminaal ziek is.. toen 2 maanden pil weer geslikt en nu gaan we er voor.

    21 Januari ongesteld geworden, moet rond 21 Februari dus weer ongesteld worden. Zit nog in vruchtbare periode als het goed is.
     
  10. B3lle

    B3lle Lid

    21 jan 2015
    59
    10
    8
    NULL
    NULL
    Hier ook ronde 1, derde kindje, 34ste dag. Ik heb nog geen test durven doen want wel allerlei ongesteldheidspijnen. Ik ga proberen te wachten tot vrijdag tenzij ik ongesteld wordt vandaag of morgen. Ik gebruikte overigens geen pil hiervoor dus ik ken mijn cyclus en eisprong een beetje. Ik had me vorige keer zo voor genomen om te onthouden hoe mijn lichaam voelde toen het wel raak was. Maar je raadt het al: ik kan me nu echt niet herinneren of de klachten hetzelfde zijn als bij zwangercshap no1 en no2
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik weet nog van de zwangerschap van mijn 1e dat ik juist dacht ongesteld te worden, precies dezelfde buikpijn! Enige verschil was dat ik al een volle week naar in mijn maag was zodra ik wakker werd.
     
    B3lle vindt dit leuk.
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hier is het tot nu toe best wel afzien. Aangezien wij eerst 2 jaar normaal geprobeerd hebben om zwanger te raken zijn we inmiddels wel een beetje gewend aan teleurstelling. We hopen elke maand dat we kunnen genieten van een positieve zw test, maar tot nu toe niet verder gekomen dan vage tuurlijnen.
    Inmiddels op cd 11 aangekomen met clomid, ben aan het temperaturen en houd ovulatietesten bij om alvast voor mezelf duidelijk te krijgen of de clomid aanslaat. Ik zou namelijk niet weten vanaf welke dag ik ongeveer een ovulatie zou moeten krijgen aangezien ik van mijzelf onregelmatige cyclussen had door PCOS.
    Cd 25 moet ik bloedprikken voor progesteron bepaling.
    Ik vind wel dat ik gezegend ben dat ik (nog) niet zo vaak in een cyclus gecontroleerd hoef te worden (eigroei e.d), hierdoor is het voor mij wel ietsje makkelijker om te gaan met het feit dat we in de mmm zitten.

    Hopelijk alle dames in deze ronde snel een mooie roze lijn!
     
  13. B3lle

    B3lle Lid

    21 jan 2015
    59
    10
    8
    NULL
    NULL
    Wat heftig. Dat levert (kan ik me voorstellen) heel veel spanning op. Hopelijk geeft de ovulatietest een positieve lijn zodat je weet of de clomid aanslaat.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  14. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Wat knap en wat een moed dat jullie door blijven gaan ! Je hebt toch allang een positieve test verdient !
     
  15. B3lle

    B3lle Lid

    21 jan 2015
    59
    10
    8
    NULL
    NULL
    Whaaaat! Ik doe net een test... negatief dus flikker uit kwaadheid dat ding weg. Leg kind in bed kijk in de prullenbak recht op dat ding staat er wel een kruis
     
    lovejay vindt dit leuk.
  16. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Foto?
     
  17. B3lle

    B3lle Lid

    21 jan 2015
    59
    10
    8
    NULL
    NULL
    Mijn hcg startte de vorige twee zwangerschappen ook laag. Ik testte toen ook bij 4 weken een lichte streep en op de clearblue digital niet zwanger. Bij 7 weken krijg ik ineens een mega hcg stijging en ben ik dus niet meer te doen misselijk. Kan uiteraard ook nog vroeg misgaan (heb ik voor mijn eerste ook twee keer gehad). Ik ga morgen weer testen ben benieuwd of er dan een streep komt
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      64,5 KB
      Weergaven:
      78
    Dafino vindt dit leuk.
  18. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Hier ook ronde 1. Bij ons voor een 4e. Tenminste, voor mij, voor mijn vriend is het de 1ste. Maar samen 4 ☺️
    Woensdag 30 januari mijn spiraal laten verwijderen. Omdat ik altijd ben blijven vloeien heb ik wel een beetje mijn cyclus bij kunnen houden. Hoewel het dan wel moeilijk te peilen is wat de eerste dag was. Afgelopen ronde was dat zeker 27 januari. Dat betekend dat ik nu op CD11 zit. Had mij voorgenomen geen ovulatietesten te doen, maar na veel verhalen hier te hebben gelezen dacht ik het kan geen kwaad mijn cyclus een beetje te peilen. Heb nu 3 dagen getest, hij lijkt langzaam op te lopen maar nog geen knaller. (Wat ook wel vroeg zou zijn) Cyclus is ongeveer 28 dagen.
     
    JuffM vindt dit leuk.
  19. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik zie hem ook. Heel licht maar een streep is een streep. Morgen misschien een ander testje doen? Hier schrijft iedereen over action en predictor.
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry meid.... dit is de beruchte pennestreep die vaak buiten afleestijd komt en is helaas echt negatief.
     

Deel Deze Pagina