Mirena verloren, nu vage zwangerschapsklachten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kate87, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kate87

    Kate87 Bekend lid

    11 jan 2017
    636
    595
    93
    8 september had ik plots mijn Mirena in mijn hand, precies rond mijn vermoedelijke ovulatie. Nu heb ik gelezen dat ik (natuurlijk) niet de eerste ben bij wie de Mirena er zomaar uitvalt. 3 dagen nadien wat lichtbruin bloedverlies, minimaal. Sinds twee dagen nu pijnlijke borsten (me name aan de bovenkant, ter hoogte van mijn oksel), ook veel lage rugpijn, buikkrampen en ruim slijmverlies.

    Voor het uitvallen van mijn spiraal nog wel gevreeën. Dus er is in mijn ogen best een kans dat deze symptomen bij een vroege zwangerschap horen (al zijn mijn testen nog negatief, wat ook logisch is, ik zou nu pas 10 dagen na de ovulatie zitten). Maar ook door het wegvallen van de hormonen die de spiraal afgaf.

    Hebben jullie hier ervaring mee?
    Natuurlijk is een kindje van harte welkom, maar ik ben stiekem ook bang dat mijn lijf me een zwanger gevoel geeft, zonder dat dit echt zo is. Het wachten is in ieder geval begonnen!
     
  2. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heb je inmiddels al duidelijkheid?
     
  3. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Heb je al een test gedaan? Die zou nu wel echt duidelijkheid kunnen geven.
     
  4. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik zou eerder denken dat je met de mirena geen eisprong hebt en dat door het verliezen van je mirena, je nu wel een eisprong aan het meemaken bent en dat het dit is wat je voelt.
     

Deel Deze Pagina