Miskraam 6w6d

Discussie in 'Miskraam' gestart door Maaike78, 11 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaike78

    Maaike78 Nieuw lid

    11 jun 2020
    1
    0
    1
    Vrouw
    Dinsdag 16.30 een vroege echo gehad ivm voorafgaande week regelmatig bruine afscheiding plus 4 stolsels van ca 2x6cm per stuk. Op de echo was een vrucht van 6w6d met goede groei en duidelijke hartactie te zien. Ook zag de verloskundige nog wat onverklaarbare stolsels, die ik waarschijnlijk nog zou gaan verliezen.
    Woensdagochtend weer een stolsel verloren, maar nu rood bloed en vergelijkbaar met lichte menstruatie. Om 17.00 voelde ik 'iets' en een soort appel plofte in m'n hand. Dit stolsel was gigantisch, maar bleek uit 2 delen te bestaan. De lichte menstruatie heeft aangehouden tot vanmiddag ca 1300 en helemaal geen pijnklachten gehad. Van de stolsel heb ik twee foto's gemaakt. Waarschuwing! De foto's zijn bloederig en kunnen confronterend zijn!

    Het ligt voor de hand dat het gisteren geen stolsel was, maar miskraam is. Zonder acute klachten as donderdag controle echo. Nu heb ik wat vragen waarmee iemand misschien ervaring of herkenning mee heeft.

    -Herkent iemand vruchtzak of vrucht op één van de foto's? Nogmaals waarschuwing, heftige foto's!
    -Heeft iemand ervaring met (of komt het vaker voor) van goede echo met hartslag binnen 24 uur uitdrijving vrucht?

    Alvast bedankt!

    Link foto's:
    https://photos.app.goo.gl/hoq73tpa3stGorkA8
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik wil best meekijken maar zie geen foto’s in de link. Kun je ze niet in dit topic plaatsen?
     
  3. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Sorry ik zie geen foto’s als ik op de link klik, wel je volledige naam, ik weet niet of je dat wilt?

    Soms slepen stolsels de zwangerschap mee naar buiten helaas.

    .... nog wel een half uur na een goede echo hier een miskraam. Sorry, niets leuks te vertellen, maar mss zijn je foto’s wel alleen met stolsel. Ik hoop mee!
     
  4. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.405
    362
    83
    Zuid-Holland
    Ik zie ook geen foto's, maar stolsels en een vruchtzak zien er wel verschillend uit. Stolsels kunnen ook wel groot zijn. Zonder pijnklachten zou ik denken dat je stolsels bent verloren. Bij een vruchtzak heb je vaak wel pijn en die zien er vleziger uit.

    Mijn eerste miskraam was zo'n 24 uur na een kloppend hartje te hebben gezien, dus het kan wel. En bij mijn 4e miskraam was het kindje niet meer verder gegroeid na de 4e echo met bewegend kindje, dus ging ook meteen mis na de echo, al verloor ik toen nog geen bloed.
    Maar hé, als je geen pijn hebt gehad kan het ook nog gewoon goed gaan hè!

    Sterkte met afwachten!
     
  5. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Kan ook tweeling zijn waarbij eentje eruit nu gaat. Maar je kan het beste gewoon weer echo aanvragen. Onverklaarbare stolsels zijn raar want met goede apparatuur en arts moet je wel zien wat het kan zijn
     
  6. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Wat zegt je verloskundige ervan?
     
  7. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Zie ook geen foto

    Hoe is het nu ?
     

Deel Deze Pagina