Miskraam afwachten of...?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sophie2019, 4 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.755
    1.339
    113
    Vrouw
    Hoi,

    na een missed abortion welke al met al 6,5 maand heeft geduurd ben ik nu weer zwanger.

    Ik testte echter laat positief voor mijn doen (12dpo, eerder 10dpo). Nu zit ik op 16dpo en heb ik vrijwel geen oploop in testen. Ik ga er dus vanuit dat het mis is. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik wel gewoon mooie oploop.

    Mijn grootste angst nu is dat het weer zo mega lang gaat duren, het liefst wil ik er zsm vanaf. Maar wat zijn dan mijn opties? Kan ik bijvoorbeeld vragen mijn hcg 2x te prikken om definitief duidelijkheid te krijgen en vervolgens pillen?

    Mijn gedachte is hoe eerder hoe beter. Vorige keer heb ik met 7,5 en 8,5 weken pillen gekregen die hun werk niet meer deden.

    ik ben benieuwd naar ervaringen en misschien tips waar ik t best om kan vragen
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    pillen ga je echt niet krijgen zonder echo.. ben bang dat er voorlopig niet veel meer op zit dan afwachten..
    Hcg prikken kun je vragen. Dan heb je voor jezelf misschien wat meer duidelijkheid. sterkte
     
  3. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.755
    1.339
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie. Inmiddels een echo gehad en bloed geprikt. Mijn HCG is 5 en op de echo was dus ook niks te zien. Nu bloeding afwachten en dan hopelijk door.

    ben wel blij dat het hcg zo laag is, geeft me vertrouwen dat het vanzelf gaat komen! Bij mijn missed abortion was het minimaal 22.000 (daarna niet meer geprikt).
     

Deel Deze Pagina