Miskraam gehad of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kaatjeismama, 29 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    #1 Kaatjeismama, 29 jun 2019
    Laatst bewerkt: 29 jun 2019
    Hello ladies!

    Deze maand was ik 3 dagen overtijd dus gauw een testje gehaald, die was dus NEGATIEF. Ik heb btw een koperspiraal Ik ging er vanuit ik ben dus niet zwanger. Gisteren begon mijn menstruatie en de krampen leken net weeën, had pijn rug onderbuik en benen ik viel echt bijna flauw. Elke keer na bloedverlies keerde er rust en daarna begon de pijn weer. Met het afgeven waren het kleine stolsels en stukjes baarmoederslijmvlies ... verder geen vruchtje gezien. Iemand hier ervaring mee? Test was wel negatief? Huisarts kan ik pas langs na het weekend maar denk niet dat die nog wat kan achterhalen. Hoop echt dat iemand dit herkent .... was ik nou toch zwanger?
     
  2. Jet2018

    Jet2018 Niet meer actief

    Hoe lang heb je je spiraal al?

    Met een koperspiraal kan het heftiger zijn maar dat je bijna flauwvalt lijkt me niet goed.
     
  3. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Die heb ik nu precies een jaar ... pijn was vreselijk!
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Als je zwanger was geweest dan was je test nog wel (licht) positief geweest. Meestal is een miskraam met dit termijn ook niet te herkennen.
    Dus nee ik denk niet een miskraam. Ik zou het even in de gaten houden, mocht je dit soort menstruaties blijven houden kun je altijd nog langs de huisarts.
     
    Kaatjeismama vindt dit leuk.
  5. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Dit denk ik dus ook. Alleen had dus getest op de dag dat menstruatie begon gisteren daarom twijfelde ik ook. Dacht wellicht dat de hgc dan gedaald is. Bedankt voor je reactie!
     
  6. jeske160789

    jeske160789 Bekend lid

    9 sep 2015
    553
    72
    28
    Ik heb een half jaar een koperspiraal gehad. Ene maand niks aan de hand andere keer was menstruatie erg pijnlijk.

    Vond het echt een rotding vandaar maar half jaar gehad
     
  7. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.559
    113
    Vrouw
    Op dit termijn is er nog geen herkenbaar vruchtje te zien. Ik denk dus ook geen miskraam. Zou wel als de pijn blijft aanhouden even contact opnemen met de huisarts. Sterkte ermee!
     
  8. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw

    Dank voor je reactie! Ik heb ook helemaal geen vruchtje gezien, was alleen weeïge pijn en stukjes baarmoederslijmvlies
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Nee hoor niet zwanger of een miskraam, hele zware menstruatie, sterkte ermee!
     
  10. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Ja dit hoor ik wel vaker over een koperspiraal. Ik ben altijd bang voor ergere dingen o_O
     
  11. Kaatjeismama

    21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie :thumup: Fijn die reacties stelt me toch gerust!
     
  12. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Zonder positieve test kun je geen miskraam krijgen. Dan krijg je dus gewoon je menstruatie. En die kan verschillen in hevigheid
     

Deel Deze Pagina