Miskraam? Let op: foto

Discussie in 'Miskraam' gestart door Saar21, 28 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar21

    Saar21 Nieuw lid

    28 okt 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Laatst kreeg ik heftige buikkrampen na een paar dagen bloeden. De bloeding leek me niet gek aangezien mijn menstruatie door een implanon en het daarna wisselen naar de pil vrij onregelmatig is. Echter deed dit wel erg veel pijn. Onder de douche haalde ik er iets uit waar ik erg van schrok. Is dit mogelijk een miskraam? Ik wist niet dat ik eventueel zwanger was voor alle duidelijkheid! Ook wil ik graag weten of het nu nodig is om naar de huisarts te gaan. ik bloed nognwel wat maar minder dan hiervoor. Ik hoor graag iets van jullie en sorry voor de foto die ietwat heftig kan zijn.. (voor mijzelf altans)
    Alvast bedankt voor de reacties. 20181026_113223.jpg
     
  2. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    lijkt me eerder een stolsel , mijn miskraam zag er anders uit
     
  3. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

  4. Saar21

    Saar21 Nieuw lid

    28 okt 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb alleen verder nooit stolsels of ook maar stukjes in mijn menstruatie en het was zeer hard weefsel. Kan ik dit laten gaan of zouden jullie toch voor de zekerheid langs de huisarts gaan?
     
  5. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik vind het toch wel erg groot voor een stolsel, vooral als je dat normaal niet hebt.. Als het echt een zwangerschap was zou je waarschijnlijk nog wel iets op een test moeten zien, die zou ik meteen doen.. Als je twijfelt kan je altijd de huisarts bellen.
     
  6. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik zou het in een potje stoppen en meenemen naar huisarts. Een inwendig onderzoek lijkt mij in die situatie niet heel verkeerd.
     
  7. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.866
    7.809
    113
    Amsterdam
    Dit is gewoon een stolsel en ik zou niet naar de huisarts gaan. Sommige vrouwen hebben dit vaker en sommige bijna nooit. Dus gewoon laten gaan, is normaal en hoef je je echt geen zorgen over te maken.
     
  8. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik snap wel dat je hiervan schrikt hoor!
    Ik verlies ook wel eens stolsels tijdens mijn menstruatie, maar zo groot nog nooit gehad..:confused:

    Misschien toch even langs de huisarts gaan of iig even bellen. Daar zijn ze voor! Het hoeft niets ernstigs te zijn, maar snap je bezorgdheid.
     
  9. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ik zou ook even langs de ha gaan met het stolsel, vind het wel een bizar groot stolsel. Ik heb zoiets nog nooit verloren, zelfs niet met mijn 4 vmk
     
  10. Ponyh

    Ponyh Actief lid

    1 okt 2018
    400
    425
    63
    Vrouw
    Ik denk dat als je het zeker wilt weten, je even langs de huisarts moet.
    Ik heb een zakje, zonder vrucht erin met 7/8 weken verloren en vind het er best wel op lijken. Het Breede gedeelte en een lange sliert erna.
     
  11. Saar21

    Saar21 Nieuw lid

    28 okt 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt allemaal! Ik ben nu 2 weken terug bij de dokter geweest en heb hem deze foto laten zien. Hij zegt dat het in ieder geval geen stolsel is en dat hij niet met 100% kan zeggen dat het een miskraam betreft, maar dat de kans bestaat. Als het bloeden zou ophouden mocht ik het laten. Als het abnormaal bleef doorgaan wilde hij een echo laten maken. Nu bloed ik echter 2 weken later nog steeds. Soms een dag niet en dan een heftige bloeding van een paar minuten waarna er weer niets aan de hand is. Dan weer dagenlang een soort oud bloed. In totaal is het bloeden nu zeker wel 5 weken (vanaf 1 week voordat ik het vliesje verloor). Komt dit vaker voor, zal ik afwachten of voor die echo gaan?
     
  12. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Bij een miskraam kan je een tijdje bloeden. Als er nog restweefsel achter blijft dan blijft dit inderdaad doorgaan, het wordt soms erger, en dan weer minder.
    Als het een normale menstruatie was dan is 2 weken ook niet normaal, ik zou dus zeker een echo laten maken. Heb je toen nog een zwangerschapstest gedaan?
     
  13. Saar21

    Saar21 Nieuw lid

    28 okt 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb er eentje gedaan, maar ook pas na een week (ik denk vaak "laat maar" omdat ik al zo lang aan t sukkelen ben met langdurige menstruaties door mijn implanon die inmiddels verwijderd is hierdoor) de test was wel negatief.. alleen vraag ik me af wat het anders zou kunnen zijn dan een miskraam omdat ik nooit eerder zoiets ben verloren. Ik denk dat ik nog een weekje afwacht omdat het bloeden wel minder is geworden en als het dan niet weg is, toch maar een echo ga doen.. @xxmoixx bedankt voor je reactie!
     

Deel Deze Pagina