Miskraam, maar stopt mijn misselijkheid?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Anna009, 10 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    hoi meiden,

    dinsdag te horen gekregen dat het hartje van onze baby niet meer klopt met 9 weken en 3 dagen
    ik ben al sinds het begin extreem misselijk en nu nog steeds :(
    wanneer stopt dit? is dat pas met het bloedverlies?
    iemand ervaring hiermee?
     
  2. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat ontzettend verdrietig! Ik wil je allereerst sterkte wensen.
    Ook ik had last van misselijkheid toen wij de 'slechte echo' met 9 weken kregen... Ik heb vervolgens Emesafene gekregen om de misselijkheid tegen te gaan (ik dacht voor ongeveer 2 weken). Daarna was de misselijkheid verdwenen. Uiteindelijk een natuurlijke miskraam afgewacht (dit i.v.m. de risico's bij een curretage i.c.m. moeilijk zwanger worden) en deze heeft pas bij 12 weken en 6 dagen plaatsgevonden.
     
  3. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    Wat heb je nog lang moeten wachten...daar ben ik ook wel een beetje bang voor dat het erg lang gaat duren
    Ik heb volgende week een afspraak om te kijken wat we gaan doen ik wil niet afwachten denk ik maar de twijfel is enorm
    De misselijkheid is continu ga morgen maar eens bellen dan om medicatie te vragen
     
  4. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    @Anna009 veel sterkte!! Hier helaas ervaring mee. Ik heb hg gehad in al mijn zwangerschappen, bij de miskraam met 9 weken x dagen kwamen we via echo erachter dat het mis was. Ik zou opgenomen worden vanwege uitdroging en kreeg vocht emesefane zofran etc maar ik wist dus al dat het mis was, het duurde een week voor ik begon te bloeden en pas toen ik het vruchtje verloor (paar dagen na start bloeding ongeveer dag 5) zakte de misselijkheid iets af maar het duurde nog wel zeker eenlange periode voor de misselijkheid helemaal weg was. Ik wil je veel sterkte wensen!!
     
  5. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.136
    1.058
    113
    Wat verdrietig.
    Ik ben misselijk geweest tot de dag dat de miskraam echt loskwam. Ik was al een paar dagen bruin aan het verliezen en op een dag kwam het helderrode bloed en kreeg zeer heftige krampen die ongeveer 4 uur hebben aangehouden. Daarna was misselijkheid over, als ook de gevoelige borsten e.d.

    Ik wens je veel sterkte. Hopelijk komt alles snel op gang en kun je verder met herstellen en verwerken.
     
  6. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.723
    4.689
    113
    Vrouw
    Hoe cru ook.. je lijf denkt nog zwanger te zijn, en zolang je dat in theorie nog blijft, kun je last blijven houden van alle klachten. Ik voelde me ook nog op en top zwanger bij de MA.. zo gemeen vond ik dat. Dit gevoel verdween pas na het opwekken van een miskraam.

    Heel veel sterkte ♡
     
  7. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heel veel sterkte als eerste met dit slechte nieuws! Ik kreeg met 8 weken slecht nieuws en ben toen nog 2 weken lang misselijk geweest tot 4 dagen voor de curretage. Het kan nog even duren helaas.. andere kwaaltjes zoals rommelende darmen verdwenen 1 week na de curretage en de bultjes pas 3/4 weken erna. Succes de komende tijd!
     
  8. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    Dank jullie wel
    De kwaaltjes zijn er inderdaad nog steeds dat vind ik erg moeilijk hoop zo dat het snel voorbij is
     
  9. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Sterkte! Bij mij was het met 4 weken al gestopt met groeien, kwamen we met de 9 weken echo achter. Met 13 weken kwam de miskraam op gang. Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten
     
  10. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    Nou de miskraam is nu volop bezig..
    Veel bloedverlies en ook echt het kindje gezien met handjes voetjes vingers en teentjes.. jemig dat was wel even moeilijk
    De misselijkheid is inmiddels over
     

Deel Deze Pagina