Miskraam nr 3???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sterretjeindenacht, 17 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Hallo iedereen afgelopen zaterdag had ik 11dpo een zeer vage test.
    12dpo kreeg ik wat roze-verlies dus innestelingbloeding..
    2d later nog vage test, 2d daarna duidelijkere test maar geen knaller (vandaag).
    Vandaag bloed geprikt hcg 62 (zou kunnen als ik zeer laag ben gestart) maar progesteron maar 0,6..? Dit klinkt echt niet goed kan ik nog hopen of is dit alweer voorbij?
    Foto van oploop IMG_20200117_143209.jpg
     
  2. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
  3. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
  4. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Mijn hcg was op 15dpo ook maar 66. Het kan dus goed gaan zoals je ziet, maar het kan ook misgaan. Op 18dpo had ik ineens 470

    Mijn vmk had ik juist knal testen direct vanaf het begin, maar ging op 5 weken toch mis. Je weet het niet, je kunt alleen heel hard duimen.
     
  5. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Weet je nog hoe het met je progesteron zat? Maandag opnieuw bloedafname en hopen dat het deze keer wel eens gaat goed zitten :(
     
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    nee das niet geprikt. Ik gebruikte wel 12 weken lang utrogestan (kunstmatige cyclus)
     
  7. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Ik gebruik ook utro.. hoeveel tabletten moest jij nemen? Wel natuurlijke cyclus maar asherman..
     
  8. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    3 keer per dag 2!
     
  9. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Hmmmm lastig. Kan er niet met zekerheid een uitspraak over doen, maar je zou wel verwachten dat je hcg in vijf dagen wat sneller oploopt. Valt helaas niets anders te doen dan af te wachten om te zien of je test donkerder wordt.
    Ik heb hier een overzichten van mijn testen van deze zwangerschap, eerste positieve test is 9dpo. Zoals je ziet is dan 5-6 dagen later mijn streep wel in de buurt van de jouwe, al is mijne wel wat donkerder.
    Heel veel succes, hopelijk loopt ie verder op, ik duim voor je
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Sterretjeindenacht vindt dit leuk.
  10. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Hoeveel mg? 200 of 100?
     
  11. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Test van vandaag.. het loopt op dat is in alle geval zo maar had gisteren wel beetje bloedverlies wls door het lage progesteron.. Ik hoop zo dat het nu wel eens door gaat :( dit is nog erger dan de wachtweken en zeggen dat op dat vlak ik me de eerste 2 zwangerschappen geen zorgen heb moeten maken :(

    IMG_20200119_072959.jpg
     
  12. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    200 mg per 8 uur.

    Je test ziet er mooi opgelopen uit. Ga je nog een keer bloed prikken? Ik duim ontzettend met je mee ❤️ Weet hoe onzeker het is, zeker als het al meerdere keren mis is gegaan.
     
  13. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Dankje. Ja morgen wordt er opnieuw geprikt.. zodat we de waarden kunnen vergelijken.. Dit is nog erger dan de wachtweken pff.
     
  14. ManonBB

    ManonBB Actief lid

    27 mei 2019
    287
    186
    43
    Vrouw
    Verschrikkelijk dit hè, weet er helaas alles van. Maar na 10 mk en 4 goede zwangerschappen weet ik dat de snelheid van oplopen van de testen en wel of niet wat bloedverlies niets voorspelt.

    Ene keer geen bloedverlies en knaltesten en ging het toch mis, andere keer vage testen en bloedingen en toch goede zwangerschap. Maar ook andersom.

    Het is afwachten. Probeer niet uit alle signalen van je lichaam conclusies te trekken. Ik snap dat je dat doet, elke strohalm is er een die je wilt vastgrijpen. Maar het enige dat dat doet is je vertwijfeling geven. Alleen de tijd zal zekerheid geven, en dat is behoorlijk sh*t.
     
  15. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Het is idd verschrikkelijk ik wou dat ik me zo geen zorgen hoefde te maken de eerste twee gingen zo goed. 2de moest ik zelf afbreken. En sinds dan is niets nog hetzelfde. Heel moeilijk dit ik hoop morgen een goede stijging al weet ik dat ik daar ook nog niet veel mee ben..
     
  16. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik heb helaas ook 3 mk gehad. Wel iets verder dan jij (6-8-13 weken) maar bij mij lag het aan baarmoederslijmvlies. Deze was niet dij genoeg en elk vruchtje liet los. Kindje ook, want met 13 weken zit alles er al op en aan. Ik kreeg hoge dosis utro en toen 2x zwanger gebleven. 5x2pillen per dag. Voorbode is roze verlies, dat is vaak teken van of laag progesteron niveau of dun bms en afbraak (wat er met ongesteldheid ook gebeurt)
    Ik zie zelf alleen maar een goede opkoop van testen dus ik zie niets verontrustends. Laat je progesteron ook eens testen. Minimaal 30 met nod hopen ze. Hcg is minimaal (echt minimaal) 50 bij doorgaande zwangerschap. (Nod zien ziekenhuizen als 14dpo)
    Sterkte
    Ik weet wat het is en wat t met je doet. Overigens nu zwanger zónder ziekenhuis en zonder medicatie (niet gepland) en gaat allemaal goed, dus het kan ;)
     
  17. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Ik heb dus net hetzelfde t.g.v. van de asherman.. bmslijmvlies wordt niet dik genoeg en ik denk dat het daardoor is dat er telkens een miskraam komt. Hoeveel mg utro nam je? Progesteron wordt morgen ook geprikt.. helaas was het maar 10,20 afgelopen vrijdag..
     
  18. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    10.20 is echt niet goed.
    Sorry.

    Ik moest 5x 2 tabletten per dag nemen. Toch verloor ik roze tot week 16 bij dochter. Na 1e bevalling herstelde ongesteldheid en bleek ik dikkere bms te hebben. Na 2e.kind was ik zelfs 5 dagen flink ongesteld. Vandaar nu makkelijke innesteling denk ik.

    Je kunt toch ook progesteron crème gaan smeren, en utro slikken? De bolletjes erbij proppen? Ik zou alles op alles zetten nu.

    Super heftig voor je. Helaas is curretage of ashermann echt zwaar kut, want je bms moet echt minimaal 7mm zijn bij innesteling (5 zien ze sporadisch goed gaan, ik had 3 en 4mm) en tijdens zwangerschap is t meestal 1.5cm
    Bij mij nu 1cm dus aan dunne kant maar gebruik ook niets.

    Wat is nu plan van artsen??? Wat zeiden zij over progesteron?
     
  19. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Ik ben met utro bezig sinds ovulatiedag ik steek voorlopig 3x200mg vandaar dat ik vroeg hoeveel mg jij nam miss dat ik nog verhoog?

    Vorige miskraam was het slijm 5,5 maar toch miskraam hoe het nu zit weet ik niet want is nog niet gemeten.. is meteen na de miskraam..

    Mijn arts zei dat het laag staat en zei om op te drijven met utro.. morgen gaan we zien of dat iets uit haalt voorlopig nog geen bloed alleen roze ik probeer ook heel veel te rusten en plat te liggen.

    Curretage mag ik in geen geval meer strafste van al is dat het placentarest is dat het mij bezorgd heeft want ik ben 2x bevallen (2de keer op 15w afbreking) en achteraf gecurreteerd in totaal 3x met asherman tot gevolg..
     
  20. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Moest je nog andere dingen doen dan de utro plat liggen of dergelijke en tot hoe lang het je utro moeten gebruiken?
     

Deel Deze Pagina